יום שבת, 8 בפברואר 2014

MAC COSMETICS חותמת על עוד עסקת ענק בתעשיית האופנה

מותג הקוסמטיקה הידוע MAC COSMETICS חתם בימים אלו על הסכם רווחי ביותר עם ה-CFDA (שזה קיצור של Council of Fashion Designers of America, או בעברית "מועצת מעצבי האופנה של אמריקה").



ההסכם שנחתם בין השניים הינו בתוקף לשלוש שנים, במסגרתו MAC תהיה נותנת החסות הבלעדית לשלושה פרויקטים של ה-CFDA: קרן האופנה של CFDA ומגזין "ווג" לתמיכה בדור מעצבי העתיד של אמריקה, תכנית "חממת האופנה של ה-CFDA" הדואגת לפתח תכניות עסקיות עבור הדור הבא של מעצבי האופנה בניו-יורק וכן נותנת החסות הבלעדית בטקס פרסי האופנה שיתקיים בחודש יוני הקרוב. אגב, שווי ההסכם שנחתם בין הצדדים מוערך בכ-1 מיליון דולר!


"הרגשנו שזו הזדמנות יוצאת דופן והצהרה חשובה עבורינו במונחים של המחוייבות שלנו לאופנה, למעצבים, לניו-יורק, ולחשיבות האירגונית בתפקיד המהפכני שה-CFDA משחק במונחים של אמריקה, בתקשורת ובתמיכה בכישרונות העיצוב בניו-יורק," כך מסביר ג'ון דמסי, נשיא קבוצת אסתי לאודר, שבבעלותה המותג MAC.

אבל בזמן ש-MAC סוגרת על הסכם שיתוף הפעולה עם ה-CFDA, היא עוזבת שותפות אחרת עם אולפני MILK (מי שמארגנים כעת את שבוע האופנה) – שותפות שהחלה עוד בשנת 2009, במסגרתה נתנה MAC חסות בתצוגות מגניבות של קבוצת מעצבים צעירים וכשרוניים. כעת, MAC כבר לא תהיה נותנת החסות הבלעדית אבל במהלך שבוע האופנה הנוכחי בניו-יורק, אמני האיפור שלה יעבדו מאחורי הקלעים של לא פחות מ-76 תצוגות. בנוסף, במהלך השנה הם ישתתפו בלמעלה מ-850 תצוגות ברחבי העולם כולו.


יחד עם זאת, מסתבר שבמסגרת שיתוף הפעולה של MAC עם ה-CFDA, היא לא תעניק רק איפור לתצוגות אופנה. לדברי דיאן פון פירסטנברג, נשיאת ה-CFDA: "במסגרת התמיכה בתכנית 'חממת האופנה' תספק MAC סמינרים חינוכיים ודיוני פאנל על הסינרגיה בין יופי לאופנה אשר מסייעת להביא לחיים כל יצירה של מעצב אל מסלול התצוגה. MAC תאפר גם מאחורי הקלעים של שבוע האופנה ובמשך כל השנה לקטלוגים, לקולקציות טרום-הסתיו ובאירועים נוספים אחרים. בנוסף, ג'ון דמסי יצטרף לוועדה המייעצת לעסקים של קרן ה-CFDA ומגזין 'ווג' ויקח חלק בתכנית החונכות של החממה."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails