יום שבת, 1 בפברואר 2014

Yves Saint Laurent Or Rouge

איב סאן לורן משיקים ליין פרימיום חדש של מוצרי טיפוח תחת השם Or Rouge (זהב אדום). הליין מכונה על שם סוג נדיר של זעפרן, שניתן למצוא אותו בהרי האטלס הרחוקים במרוקו.



הזעפרן, שנחשב לתבלין היקר ביותר בעולם, מופק מהצלקת של פרח הכרכום התרבותי. מחירו היקר נובע מהעובדה שמ-50,000 עד 75,000 פרחים ניתן להפיק זעפרן במשקל של כ-450 גרם בלבד! פרחי הכרכום שגדלים במרוקו, ידועים בריכוז הגבוה של גליקנים (סוכרים יחודיים) המכונים Crocin ("קרוסין") – מרכיב שמקורו בוטני עם תכונות אנטי-אייג'ינג רבי עוצמה. הגליקנים ידועים כמעודדים את התחדשות התאים בעור, כדי לשחזר את המבנה שלו ולתמוך בו. הגליקנים, המצויים בדרך כלל על-פני השטח החיצוני של התאים, הולכים ופוחתים ככל שאנו מתבגרים, מה שמוביל לנראות של סימני הגיל כמו קמטים, אובדן נפח ועור נפול.

ליין המוצרים החדש של איב סאן לורן מתמקד בסוג מסויים של גליקנים המכונה בשם 6.D-m. הכמות של הגליקנים מסוג זה בתאי העור אינה פוחתת עם הגיל וההתקשרות שלו בפועל עם הקרוסין עשויה לשחזר את היכולת של העור להתחדש ולעמוד בפני לחצים סביבתיים. בסיס הנוסחה של פורמולת ה- Or Rouge עשוי מקרוסין ו- X-Glycan, המתואר כמתכון בטוח לעורר את יכולת ההתחדשות של העור. במילים אחרות, ליין ה- Or Rouge אמור לשפר את המראה של הקווים העדינים, הקמטים וסימנים אחרים של הזדקנות העור. בנוסף, הוא יסייע גם במקרים של העדר מוצקות ועמימות, ישפר את איכות העור ויאחד את הגוון שלו.


ליין ה- Yves Saint Laurent Or Rouge כולל קרם (420$ ל-50 מ"ל), קרם עיניים (240$ ל-15 מ"ל) ותחליב (150$ ל-200 מ"ל) והוא אמור לעלות בימים אלו על המדפים באירופה. מאוחר יותר, בחודש אפריל, הוא צפוי להיות זמין בכל העולם (למעט סין, שם הוא יושק בחודש ספטמבר 2014).


2 תגובות:

  1. הכפיות תמיד מזכירות לי את המוצרים של לה פררי ואז זה נותן תחושה של סופר יוקרתי! תודה על הסקירה, רעיון לפנק את אמא :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי שזו בדיוק הכוונה - לכוון גבוה את הליין.
      כמו שניתן לראות, גם רמת המחירים היא בהתאם...

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails