יום שלישי, 18 בפברואר 2014

קוקה קולה לק

הקשר בין עולם האופנה למשקה קוקה-קולה (במיוחד זה הנטול קלוריות), מעולם לא נראה הדוק יותר. בקיץ הקרוב יוכלו אוהדי המשקה התוסס ברחבי תבל לרענן לא רק את נפשם באחד מהמשקאות הצוננים של המותג, אלא גם ללבוש אותו, הלכה למעשה, על ציפורניהם. כך לפחות על-פי מותג הלקים המפורסם OPI, שהכריז השבוע על שיתוף פעולה חדש עם חברת המשקאות.



במסגרת שיתוף הפעולה עם קוקה קולה, אל המיגוון הרחב והצבעוני של ליין הלקים של OPI יצטרפו בחודש יוני הקרוב עוד 7 גוונים חדשים (במהדורה מוגבלת, כמובן) – כולם בהשראת המשקאות הפופולאריים ביותר של חברת המשקאות: קוקה קולה, דיאט קולה, קולה זירו, קולה דובדבנים, קולה וניל, ספרייט ופנטה. אם אתם תוהים, למשל, כיצד יבוא לידי ביטוי ההבדל בין גוון הלק בהשראת דיאט קולה לבין זה של קולה זירו, אז כדאי שתדעו שהגוונים יהיו מבוססים למעשה על אריזת המשקה ולא על הפורמולה שלו.

סוזי וייס-פישמן, ממייסדי OPI ומי שמשמשת כסמנכ"ל בכירה במותג, מסבירה את הרעיון העומד מאחורי שיתוף הפעולה הזה: "שני המותגים האייקונים הללו מספקים לחלוטין סוג של הנאה בבקבוק - בין אם זה לגימה מרעננת וממריצה של קוקה קולה, או סט מושלם של ציפורני ידיים ורגליים משוחים בלק של OPI."

גם בחברת קוקה-קולה מרוצים מבחינתם משיתוף הפעולה: "OPI הינו מותג לקים מכובד עם תפוצה גלובלית והשפעה רבה בקרב בני הנוער המהווה את ליבת קהל היעד שלנו... לקוקה קולה יש היסטוריה ארוכה של שיתופי פעולה עם מותגי יופי ולייפסטייל באמצעותם אנחנו מצליחים להתחבר עם צרכנים וקובעי טעמים בצורה הרבה יותר משמעותית ורלוונטית עבורם."

כפי הנראה, השקת הקולקציה תלווה בקמפיין פרסומי נרחב ביותר בכל המדיות האפשריות, כמו גם בנקודות המכירה. בין השאר, מתכננים הצדדים להציב מכונות אוטומטיות למכירת לקים לצד מכונות אוטומטיות למכירת משקאות, תחרויות נושאות פרסים ברשתות החברתיות ועוד כיוצ"ב. כך או כך, לא היינו מצפים לפחות מזה משני מותגים גדולים ומשמעותיים ביותר עם קהל אוהדים גדול כל כך.

אמנם טרם פורסמו תמונות של הלקים בקולקציה המדוברת ו/או תיאור הגוונים שלהם, אבל אנחנו בהחלט יכולים לראות בדמיוננו את ציפורנינו מתקשטות באדום קולה מרנין או בכתום פנטה ניאוני על רקע עורנו השזוף בקיץ. מי יודע, אולי אפילו זה יוביל לטרנד חדש של שיתופי פעולה בין חברות קוסמטיקה למותגי מזון אחרים. דמיינו לכם, למשל, צללית גבינת שום... או בעצם לא!

*הפוסט נכתב על-ידי במקור עבור פורטל היופי Bbeauty


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails