יום שבת, 22 בפברואר 2014

Clarins Colors of Brazil Collection (קיץ 2014) + Clarins Day


חודש פברואר ובחוץ חם ונעים, בדיוק כמו שאני אוהבת. לפני שמזג האוויר החמים יתחלף חזרה בימים גשומים, זה הזמן להציץ לקולקציית הקיץ של אחד מהמותגים שאני מאד-מאד אוהבת - Clarins Colors of Brazil Collection.


כפי ששמה מרמז על כך, הקולקציה נוצרה בהשראת ברזיל, המדינה הגדולה ביותר בדרום אמריקה, על גווניה הטרופיים והסגנון המלוטש אך הלא מתאמץ של נשותיה (בכלל, נראה לי שלאחרונה ברזיל מהווה מושא השראה חביב למותגי יופי נוספים). הקולקציה מורכבת ממשחקי גומלין בין גוונים מקסימים של ברונזה מוזהבים עם כחולים תוססים וקורלים רכים.

בין הפריטים המרכיבים את הקולקציה, ניתן למצוא:

Clarins Colors of Brazil Quartet & Eye Liner Palette (מהדורה מוגבלת) – פלטה של צלליות מינרליות בגוונים טבעיים ואייליינר כחול. הצלליות עשירות בפיגמנט, מטשטשות בקלות וניתנות לשימוש יבש (למראה טבעי) ו/או רטוב (למראה דרמטי ואינטנסיבי יותר).

Clarins Summer Bronzing Compact (מהדורה מוגבלת) – ברונזר באריזת קומפקט מעוצבת בהשראת מוטיבים שבטיים קדמוניים שחיו באיזור. הברונזר מורכב משלוש אבקות שקופות שונות והוא מבוסס על פורמולה רוויית מינרלים בשילוב השתקפויות של אם הפנינה וזהב ונחושת מנצנצים.


Clarins Lip Balm Crayon (מהדורה מוגבלת) – עפרונות באלם עבים לשפתיים המשלבים יתרונות טיפוח יחד עם גוון וברק (או בקיצור, צ'אבי סטיק). העפרונות מוצעים בחמישה גוונים שונים הנעים בין ורוד רך לבורדו עמוק. אגב, העפרונות מגיעים עם פקק שקוף לנוחות מירבית.


Clarins Truly Waterproof Mascara – מסקרה עמידה במים המבטיחה עמידות לאורך 12 שעות לפחות יחד עם גוון אינטנסיבי, ונפח ואורך משמעותיים לריסים. פורמולת המסקרה מועשרת בשעוות מזינות, המגנות בנוסף על הריסים מפני השפעות סביבתיות שונות. מוצעת בגוון שחור עז.


לפני שאתם מתלהבים, הקולקציה צפויה לעלות על המדפים רק בסביבות מאי 2014. בינתיים אפשר להכניס את הפריטים לרשימת המשאלות הפרטית שלכם ולהתנחם בחגיגות ה- Clarins Day, שיתקיימו ביום שני הקרוב (24/02/14) בכל סניפי הסופר-פארם ברחבי הארץ.


לכבוד המאורע, יקושטו הסניפים בגווני אדום ולבן (צבעי המותג), ויזמינו את הלקוחות ליהנות משוקולדים טעימים ומבחר הפתעות נוספות. אבל בעיקר יינתנו הטבות, הנחות ומתנות משמחות על רכישה ממגוון מוצרי המותג הנפלאים. לדוגמא:
·         עד 20% על כל מוצרי קלרינס הנמצאים במגוון.
·         על כל קניה מעל 250 ₪ מקבלים 50 ₪ מתנה!
·         על כל קניה מעל 349 ₪ מקבלים תיק קטן עם 4 מוצרים בגודל מיוחד מתנה!
·         על כל קניה מעל 599 ₪ מקבלים תיק יד אופנתי מתנה!

בנוסף, יינתנו מחירים מיוחדים על שלל מוצרים לאותו יום בלבד. למשל:
·         דאודורנטים לאישה ולגבר ב-79 ₪ בלבד! (במקום 133 ₪)
·         קרם גוף אורסורסנט ב-129 ₪ בלבד! (במקום 349 ₪)
·         מסיר איפור עיניים אינסטנט ב-89 ₪ בלבד! (במקום 152 ₪)
·         פילינג עדין ב-119 ₪ בלבד! (במקום 224 ₪)
·         קרם מתקן למראה מושלם ב- 119 ₪ בלבד! (במקום 199 ₪)
·         מסקרה אינסטנט דפינישן שזיף ב- 69 ₪ בלבד! (במקום 167 ₪)

אז שלא תגידו אחר-כך שלא ידעתם...


3 תגובות:

  1. זה בטח בגלל שהמונדיאל יהיה שם בקיץ. צריך להתכונן לקיץ ברזילאי.

    השבמחק
  2. הקולקציה כבר עלתה למכירה?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails