יום רביעי, 21 בינואר 2015

דרוש: מעצב איפור

חברת L'Oréal Paris מחפשת מעצב איפור חדש לשורותיה ועושה זאת בדרך מקורית ביותר: באמצעות תחרות בינלאומית המכונה The Brush Contest, שתתקיים באופן בלעדי בערוץ ה- YouTube. בתחרות תשתתפנה 13 מדינות, בהן קנדה, ארצות הברית, צרפת, בריטניה, אוסטרליה, גרמניה, תאילנד, איטליה וטורקיה. ולא, ישראל לא נכללת בתוכה, כך שכדאי להנמיך ציפיות כבר בשלב הזה.



בכל אופן, הזוכה בתחרות הבינלאומית שהחלה ב-19/01/15 ותתקיים במשך ארבעה חודשים, יקבל את התואר המכובד של "מעצב האיפור של לוריאל פריז" וחוזה איפור לשנה אחת עם המותג. בנוסף, הזוכה יהיה חלק מצוות המאפרים הרשמי של המותג מאחורי הקלעים של פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-68 בקאן, כמו גם יקבל את ההזדמנות לעבוד עם כמה משגרירות היופי הסלבריטאיות של לוריאל פריז. כמובן, בצד התואר המכובד והחוויות הנלוות לו, יקבל הזוכה המוכשר גם פרס כספי נאה בסך 100,000 (או אם תרצו, קצת יותר מ- $115,000).

לאורך כל התחרות, שגרירות היופי של המותג כמו דואוצן קרוס, לארה סטון, ברברה פלווין וקרלי קלוס, תעודדנה את המתמודדים על-ידי שיתוף חדשות אישיות, סרטונים ותמונות בפלטפורמת התחרות עצמה ביוטיוב וברשתות החברתיות השונות.

אגב, גם אפליקציית היופי #MakeupGenius של לוריאל פריז, המשמשת כמעין מראה וירטואלית, תציג מראות בלעדיים מהתחרות כמו גם כמה תובנות מצד המתמודדים לגבי החזון האיפורי שלהם וחלומם להיות מעצבי האיפור הבאים של לוריאל פריז.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails