יום חמישי, 22 בינואר 2015

ג'יג'י חדיד היא הפנים החדשות של מייבלין ניו-יורק

הדוגמנית הצעירה גיגי חדיד היא יפייפיה מהממת ומאד מבוקשת לאחרונה. רק לפני מספר שבועות היא נבחרה להיות הפנים של מותג הלנז'נרי הלוהט "ויקטוריה'ס סיקרטס", והשבוע היא הצטרפה לנבחרת שגרירות היופי של מותג הקוסמטיקה האמריקאי "מייבלין ניו-יורק", שם נמצאות כבר קולגות אחרות שלה כמו אדריאנה לימה, כריסטי טרלינגטון וג'ורדן דאן.



חדיד בת ה-19 הרעידה את מסלולי האופנה כשלבשה את בגדי המעצבים המובילים כמו מארק ג'ייקוב, ז'אן פול גוטייה, ג'רמי סקוט ושאנל. כעת, זה יהיה בהחלט מרגש לראות אותה לובשת איפור ועוד כזה שנושא תג מחיר נגיש לחלוטין. אגב, זהו לא הניסיון הראשון שלה בעולם היופי - ממש לפני חודשים אחדים היא כיכבה בקמפיין לבושם Velvet Orchid של טום פורד, רק ששם היא לא ממש לבשה משהו...

חדיד במודעת הפרסום לבושם של טום פורד

"להיות דוברת של מייבלין ניו-יורק חשוב לי יותר ממה שניתן לדמיין; זה לא נראה אמיתי! זו התחושה הכי מדהימה וחלום שהתגשם. זהו כבוד גדול עבורי להיות חלק מהמותג האייקוני שגדלתי עליו ואני מאד נרגשת מההזדמנות הזו," אומרת חדיד.


במותג מסבירים את הבחירה בחדיד כשגרירת היופי החדשה שלהם: "אנו שמחים לקדם בברכה את גיגי חדיד למייבלין ניו-יורק. כ'איט גירל' החדשה של תעשיית האופנה, גיגי ידועה בבטחונה העצמי וברוח הכייפית והמפתה שלה. היא משקפת את ערכי המותג שלנו ומייצגת את הנשים של מייבלין ניו יורק בכל העולם – נשים שהן חכמות, סקסיות, אופטימיות ומלאות חיים."

מודעות הקמפיין למייבלין בכיכובה של חדיד יתפרסמו מאוחר יותר השנה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails