יום שלישי, 20 בינואר 2015

מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" משיקים: Face & Body Sculpturing

גוף מוצק ומפוסל ומראה פנים צעיר והדוק הם משאת נפשם של כל אחד ואחת. במרכזי "רונית רפאל- מדע היופי" פיתחו את Face & Body Sculpturing - סדרת טיפולים מיוחדת, המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת להידוק ופיסול עור הפנים והגוף.



הסדרה כוללת תפריט מקיף של טיפולים ייחודיים, המבוסס על מערכת העושה שימוש בשלושה ערוצי RF בו זמנית. שלושת הערוצים פועלים במקביל על שלוש שכבות העור ויוצרים חימום רקמות עמוק המעורר את זרימת הדם, חילוף החומרים, פירוק תאי שומן ושיפור הניקוז הלימפטי. כמו כן, מעודד הטיפול את הגברת הייצור הטבעי של הקולגן והאלסטין בתאי העור, האחראים על המראה הגמיש והמהודק שלו.


בנוסף, להעצמת האפקט וזירוז התוצאות, משלבת המערכת גם תרפיית ואקום, המגבירה את הזרימה במערכת הלימפטית של הגוף, מסייעת לניקוז רעלים והפחתת צלוליט, מעודדת את הגדילה של התאים הפיברובלאסטים ומבטיחה חדירה טובה יותר של גלי הרדיו. 

המערכת עובדת על כל אזורי הגוף ועוזרת להדק את העור הפנים ולהפחית את סימני ההזדקנות באזור הצוואר, סנטר, לחיים והעיניים. בחברה מבטיחים תוצאות נראות לעין כבר מהטיפול הראשון.

סדרת הטיפולים Face & Body Sculpturing של מרכזי "רונית רפאל- מדע היופי" מיועדת  בעיקר לגברים ונשים בגילאי 35+ ולכל מי שמבקש לעצמו מראה עור חלק יותר, מתוח ומורם.
פרטים נוספים באתר "רונית רפאל- מדע היופי" ו/או בטלפון 1-800-85-84-84.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails