יום שבת, 24 בינואר 2015

מאחורי הקלעים: Givenchy Men's Fall/Winter 2015-2016

לא, לא התבלבלתם! אמנם הבלוג אינו עוסק באופנה, אבל אי-אפשר להתעלם ממראות איפור מופלאים שנצפים על מסלולי התצוגות השונים. כמה מהמראות המהממים ביותר נצפו ממש אתמול בתצוגת בגדי הגברים של ג'יבנשי לסתיו 2015.



פאט מקגראת, אמנית האיפור הנערצת עלי ביותר, יצרה כבר בעבר כמה לוקים מוטרפים לתצוגות של בית ג'יבנשי, אבל מה שנראה אתמול על המסלול שלהם בפריז ללא ספק מוכיח שמקגראת התעלתה על עצמה עם כמה לוקים מגניבים (ואפילו קצת מפחידים) מאי-פעם.

בתחילת התצוגה, רוב הדוגמנים התהלכו על המסלול עם פנים חשופות כששערם מפוצל לצדדים ומוחלק למטה – לא משהו מרגש או יוצא דופן במיוחד. אבל ככל שהתצוגה התקדמה, הדוגמנים החלו להופיע עם לוקים מוזרים, שכללו תפרים מלאכותיים על השפתיים ואיפור של זומבים, שמתאים יותר לאיזה פרק מסדרת הטלוויזיה "המתים המהלכים".






בתצוגה שולבו גם כמה דוגמניות, עליהן מקגראת הלכה עם מה שהיא עושה הכי טוב: עיניים כהות, מעושנות בדרמטיות עם נגיעה של נצנצים בזוויות הפנימיות של העיניים. הגבות שלהן הובהרו, בעוד השפתיים צופו בשכבה נדיבה של שפתון בגוון בורגונדי מטאלי.








אבל המחזה האמיתי והמסעיר ביותר בתצוגה היה של מסיכת פנים שיצרה מקגראת מנצנצים, כפתורים, אבנים וצדפים תלויים על חוטים.





אם זה דומה למה שהיא מתכננת לתצוגת בגדי הנשים של ג'יבנשי, שאמורה להתקיים רק בעוד כמה חודשים בשבוע האופנה בפריז, אז אני כבר לא יכולה לחכות כדי לגלות את זה...

צילומים: Delphine Achard ל- WWD




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails