יום שני, 5 בינואר 2015

מרילין מונרו ז"ל היא הפנים החדשות של מקס פקטור

היא אולי כבר מתה יותר מ-50 שנה, אבל היא עדיין הבלונדינית ההוליוודית המבוקשת ביותר. עובדה, שכעת מותג האיפור האמריקאי Max Factor הכריז עליה כ"פנים החדשות" שלו, למרות שהיא מתה בשנת 1962.



השחקנית הזוהרת, שהלכה לעולמה בגיל 36, היתה לקוחה נאמנה מאד של מקס פקטור הבן במהלך שנות ה-40 וה-50, בתקופה בה סיפק שירותי יופי לכוכבניות ההוליוודיות החדשות. הוא גם זה שאחראי על המהפך שעברה מונרו ממראה "הנערה מהדלת השכנה" לזה של "הכוכבת ההוליוודית הנוצצת".


בתפקידה כפרזנטורית החדשה, תשמש מונרו ככוכבת קמפיין הפרסום של המותג לאורך שנת 2015. הקמפיין בכיכובה יכלול פרסומות בטלוויזיה, מודעות בעיתונים ופעילות ברשתות החברתיות. המטרה של הקמפיין הינה בעצם לקדם את המותג עצמו והוא לא יכלול השקה של מוצרים חדשים, כפי שנהוג בדרך כלל. במודעות הפרסום יושם הדגש על התפקיד שתפסו מוצרי האיפור בהפיכתה של מונרו מנורמה-ג'יין מורטנסון ה'עכברית' לפצצה בעלת שיער הבלונד-פלטין והשפתיים האדומות, שביססה את מעמדה כאחד מסמלי המין החשובים והנערצים ביותר בהוליווד ובכלל. לצורך כך, ישתמש המותג במוצרים מתוך הליין הקיים שלו, כאלו שיסייעו להשיג את מראות האיפור החביבים על מונרו משנות ה-40 וה-50. בין המוצרים הללו ניתן יהיה למצוא את השפתון 'Ruby Tuesday Colour Elixir' שמהווה גרסה מודרנית לגוון האדום האהוב של מונרו, מסקרה 'False Lash Effect Mascara' ומייקאפ 'Facefinity'.

לדברי המאפרת האגדית פת' מקגראת', המשמשת כמנהלת הקריאטיבית העולמית של המותג, "מרילין הפכה את השפתיים האדומות החושניות, העור הקטיפתי והאייליינר הדרמטי בעיניים למראה המפורסם ביותר של שנות הארבעים, שלמעשה שולט עד היום בתעשיית היופי והאופנה... זהו המראה האולטימטיבי הזוהר ואין שום דבר שמשווה לו." עוד היא מוסיפה: "דרך אמנות האיפור והמוצרים הנכונים, מקס פקטור עוזר היום לנשים לזהות את התכונות הטובות ביותר שלהן, כך שהן יכולות לעבור את השינוי הזוהר שלהן."

אגב, לפני כמה חודשים השחקנית גווינת' פלטרו, שמשמשת בעצמה כשגרירת היופי של מקס פקטור, עברה סוג של מהפך בדמותה של מרילין מונרו המודרנית לציון המורשת ההוליוודית של המותג מאז ועד היום. וככה זה היה נראה:




כזכור, זהו אינו הקמפיין הראשון של מרילין מונרו מאז מותה. רק לפני קצת יותר משנה מונרו כיכבה גם בקמפיין לבושם "שאנל 5" של CHANEL ואף מותג האיפור MAC השיק ב-2012 קולקציה שלמה של מוצרים שנשאה את דמותה ונוצרה בהשראתה. זה המקום לציין גם, שבשנה שעברה דורגה מונרו במקום השישי ברשימת הסלבריטאים המתים המרוויחים ביותר, שהורכבה על-ידי המגזין "פורבס" (Forbes). על-פי הרישומים, היא מרוויחה כ- 11 מיליון פאונד בכל שנה!

הקמפיין של מקס פקטור בכיכובה של מרילין מונרו אמור לעלות כבר מחר, 6 לינואר 2015.

תגובה 1:

  1. אוי איזה קונספט מעולה, אבל גוונת' פלטרו זו בחירה מעצבנת

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails