יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

CLARINS חוגגים 60 שנות יופי

CLARINS, מותג היופי הצרפתי, הידוע בזכות טיפולי הספא המפוארים שלו ואריזות המוצרים האדומות, ציין לא מזמן 60 שנה להיווסדותו. זו הזדמנות נפלאה להכיר את ההיסטוריה ואת האנשים שעומדים מאחוריו.



את המותג CLARINS ייסד בשנת 1954 ז'אק קורטין, כירופרקטור בהכשרתו, שמאוחר יותר צירף את השם "קלרינס" לשם המשפחה שלו (קלרינס הינו, למעשה, שם של דמות אותה שיחק ז'אק בילדותו, בהצגה של בית הספר).

ז'אק קורטין-קלרינס

באחד הרחובות השקטים של פריז הוא פתח מכון קטן לטיפולי פיזיותרפיה וטיפולי גוף שונים. בעקבות שיחות עם מטופלים שלו שסיפרו לו על בעיות העור שלהם, הוא גילה את השימוש בכוחות הריפוי של הצמחים והחל להכין שיקויים שונים לעור, ששימחו מאד את לקוחותיו. אחד המוצרים שהרכיב ופיתח הוא השמן הטיפולי המפורסם של המותג, שהפך מהר מאד לבסט-סלר ולחלוץ המרכזי ביסודות הארומתרפיה המודרנית.

בית קלרינס הראשון שהוקם בפריז

ספר בוטניקה עתיק שהיווה השראה לז'אק קורטין-קלרינס

מאוחר יותר, כאשר המותג החל להתפתח, האמין ז'אק כי אין זה מספיק לגבש מוצרים, אלא צריך גם לפתח את שיטת היישום הנכונה כדי להגדיל את האפקטיביות שלהם. כך, למעשה, הוא פיתח את ה"מתודה של קלרינס" – טכניקת עיסוי ידנית המבוססת על מדע המגע, שהפך לבסיס ההגדרה של מכון קלרינס.

ז'אק קורטן-קלרינס מדגים את שיטת עיסוי הפנים שלו

את ההשראה לבחירת גווני אריזות המוצרים – אדום, לבן וזהב – שהפכו להיות מזוהים כל כך עם המותג, קיבל ז'אק כאשר ישב במשרדו וצפה מהחלון החוצה לרחוב. שם הוא ראה שלט "אין כניסה" שהצבע האדום שלט בו ומשך את עינו. הוא הבין, שאם הוא רוצה למשוך את תשומת לב הלקוחות הוא צריך לבחור בצבע אדום. את הגוון הלבן הוא בחר מאחר והוא מזוהה בדרך כל עם עולם הרפואה, עם רצינות, טוהר ואפקטיביות. הזהב הוא כדי להוסיף נגיעה של יוקרתיות.


בשנת 1965 פותחת קלרינס יחידת ייצור ראשונה מחוץ לפריז. בשנת 1974 מצרף ז'אק קורטן קלרינס את בנו כריסטיאן וממנה אותו למנהל החטיבה הבינלאומית והדובר הרשמי של החברה. בשנה זו חתמה קלרינס על חוזה ההפצה הראשון שלה ברחבי העולם. בשנת 1995 מצרף את בנו השני ד"ר אוליביה קורטן קלרינס וממנה אותו למנהל המחקר הראשי ומנכ"ל החברה. במהרה, יצא המותג מאירופה, ובשנת 1980 הפך קלרינס למותג הטיפוח היוקרתי והמוביל בצרפת. בשנת 1981, נפתח הסניף הראשון בארצות הברית ומאז שנת 1990 ועד היום, מוצרי המותג נמכרים בלמעלה מ-160 מדינות ברחבי העולם. 


ב-1987 השיקה קלרינס את חטיבת הבישום שלה, כשהשיקה את בושם היוניסקס Eau Dynamisante, אותו רקח ז'אק קורטין-קלרינס בעצמו. מאז השיק המותג כמה בשמים נוספים בשיתוף פעולה עם בשמים אחרים. בשנות ה-90 רכשה החברה בעלות על רשיונות הייצור לבשמים של מספר מותגי אופנה ולייף-סטייל יוקרתיים, ביניהם Thierry Mugler, Azzaro, Porsche Design, Swarovski, Zadig & Voltaire ו- David Yurman.


בשנת 1991 משיק המותג את קולקציית מוצרי האיפור הראשונה שלו וב- 2002 הוא נכנס לתחום חדש מבחינתו ומשיק את ClarinsMen - ליין מוצרי הטיפוח לגברים.



ז'אק קורטן-קלרינס נפטר בשנת 2007, ושני בניו – כריסטיאן ואוליביה, ממשיכים לנהל את העסק המשפחתי עד היום. ב-2010 מצטרפות לחברה ארבעת נכדותיו של ז'אק – וירג'יניי, קלייר, פריסקה וג'נה לחבר המנהלים של החברה והמסורת המשפחתית ממשיכה.

הגברים לבית קורטין-קלרינס, משמאל לימין: כריסטיאן, ז'אק ואוליבייה

הנכדות, משמאל לימין: וירג'יניי, פריסקה, ג'נה וקלייר

בעוד שמותגים אחרים שואפים להציג שלמות כימית עם המוצרים שלהם, קלרינס פונה דווקא חזרה לטבע המזין במוצריה. את המקורות הצמחיים למוצרים שלה משיגה קלרינס מכל רחבי העולם, כשהיא רותמת תמציות לשימוש על העור. החברה מעסיקה סוג של "אינדיאנה ג'ונס" למיניהם, שתרים במקומות מרוחקים בעולם אחר צמחים בעלי מרכיבים ספציפיים. אותם "הרפתקנים" מוצאים לפעמים דברים שקוראים עליהם רק באגדות, כמו למשל עץ במדגסקר שיכול לחדש את עצמו. הם לומדים את הטבע, בוחנים שבטים עתיקים שמשתמשים בצמחים לריפוי ומנסים להבין למה ואיך זה עובד. לאחר מכן, הצמחים עוברים בדיקה, בחינה ושיפור במעבדות החברה.


כיום, יותר מ- 250 תמציות צמחים שונות משמשות בהרכבת הפורמולות של מוצרי קלרינס, וגם אחרי ששה עשורים של מחקרים בוטניים, מאמינים חוקרי קלרינס שצמחים אלו טרם חשפו את כל העושר המדהים שלהם.

עד כה, היו אלו 60 שנה יוצאות דופן עבור קלרינס והכל התחיל, למעשה, מגבר שהשכיל להקשיב לנשים ולהבין מה הן באמת רוצות...

בניין המטה החדש של קלרינס בפריז

על השמנים הנפלאים של המותג לפנים ולגוף:

השמנים שמציע המותג לפנים ולגוף מכילים 100% תמציות צמחים טהורות, שפותחו במקור לשימוש מכוני היופי של המותג, ומשלבים בחוכמה בין תמציות צמחים ושמנים אתריים על פי עקרונות ארומתרפיה ופיטותרפיה כדי לסייע באיזון העור:


שמן טיפוח לפנים סחלב כחול - 100% תמציות צמחים טהורות לעור חסר לחות. מכיל שמן פצ'ולי ארומטי ואתרי, תמצית סחלב כחול המעניקים חיוניות ומסייעים בייצוב האפידרמיס ושמן אגוזי לוז המסייע במניעת אבדן לחות, מזין ומותיר את העור רך כמשי.

שמן טיפוח לפנים לוטוס - 100% תמציות צמחים טהורות לעור מעורב ונוטה לשמנוניות. מכיל שמנים אתריים וארומטיים של רוזמרין, גרניום ותמצית לוטוס המכווצים מטהרים ומווסתים ושמן אגוזי לוז המסייע במניעת אבדן לחות, מזין ומותיר את העור רך כמשי.

שמן טיפוח לפנים סנטל - 100% תמציות צמחים טהורות לעור יבש. שמנים אתריים וארומטיים של סנטל הל ולוונדר, המרגיעים עור אדמומי וממריצים את האפידרמיס ושמן אגוזי לוז המסייע במניעת אבדן לחות, מזין ומותיר את העור רך כמשי.

שמן טיפוח לגוף אנטי או - מסייע בסילוק רעלים, ממריץ את העור ומייצב את הרקמות ומפחית מראה "ספוגי". מסייע במניעת אבדן לחות ומותיר עור גמיש וחלק כמשי. אידיאלי להשגת תחושת קלילות ברגליים. מכיל שמנים אתריים של רותם, גרניום ואזובית ושמן אגוזי לוז

שמן טיפוח לגוף טוניק - מייצב את הרקמות ומסייע המניעת רפיון ע"י שיפור גמישות העור. מסייע בצמצום הופעת סמיני מתיחה, מותיר את העור חלק רך ונעים למגע. מכיל שמנים אתריים של רוזמרין גרניום ומנטה ושמן אגוזי לוז.


ועכשיו, לרגל חגיגות ה-60 שנה להיווסדותו של המותג, מוצעים כל אחד מאותם שמנים נפלאים לגוף ולפנים במחיר מבצע משתלם במיוחד: 159 ₪ בלבד (במקום 306.40 ₪). המבצע מתקיים בין התאריכים 01/12/12015 ועד 20/12/2015 ברשת סופר-פארם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails