יום שני, 28 בדצמבר 2015

MINERAZ To Go - Mini Touch Kits Collection

היתרונות הגלומים באיפור מינרלי ידועים לכל: הוא מכיל חומרים טבעיים (מינרלים המצויים באדמה), אינו מכיל חומרים משמרים אבל הוא בעל חיי מדף ארוכים ואינו מזיק לעור או גורם לרגישות - לעיתים אף משפר אותו ומפחית נזקים. בנוסף, מוצר איפור מינרלי הינו רב-תכליתי ומאפשר מיגוון שימושים במוצר אחד, כמו למשל צללית אבקה שיכולה לשמש גם כסומק או ברונזר ואפילו כצבע לשיער, לק או שפתון. בחברת "מינרז", המתמחה באיפור מינרלי, לקחו את הנושא צעד אחד קדימה ומציעים כעת את סדרת To Go, הכוללת קיטים ניידים לשימוש בכל עת ובכל מצב.



חברת "מינרז קוסמטיקס", שנוסדה על-ידי עדי גילון, פיתחה בסיוע בעלי מקצוע שונים מתחום היופי והאסתטיקה סדרת מוצרי איפור מינרלי קוסמטי, טבעי ובריא, המותאם לכל סוגי העור, גם לרגיש שביניהם. מוצרים אלו, מהווים בנוסף השלמה לפני ואחרי טיפולי יופי למיניהם מאחר ואינם חודרים לעור. כמו כן, הם תורמים להגנה על העור מפני השמש ומפני רדיקלים חופשיים ובזכות תמציות הצמחים האורגניות שהם מכילים הם מסייעים בשיקום העור ושיפור מרקמו. בין מוצרי החברה ניתן למצוא מייקאפים/קונסילרים, שימר, ברונזרים, מינרליפ (שפתוני גלוס), סמקים, איי-ליינר, צלליות ומברשות.


בימים אלו, כאמור, משיק המותג 3 אריזות מיני ייחודיות (קיטים To Go), המכילות כל אחת מהן שלוש צלליות רב-שימושיות, היכולות לשמש בנוסף כסומק, צבע לגבות, שפתיים או שיער וכיוצ"ב (מחיר מארז: 94 ₪).


כל אחת מהצלליות מגיעה בבקבוקון קטן המצוייד במברשת שמאפשרת מריחה קלה ונוחה. בנוסף, לכל בקבוקון מצורפת "שרשרת דיסקית", המאפשרת לתלות את המוצר על צרור המפתחות האישי, מה שהופך אותו זמין עבורנו בכל עת.

מארז מיני טאץ' 3



הסדרה כוללת בנוסף מיניליפ – שפתון גלוס בעל ריכוז פיגמנטים גבוה במיוחד, עם עמידות של שפתון ומריחה קלה ומבריקה של גלוס. המוצר בעל מרקם נעים שאינו דביק ויש בו רכיבים מזינים ומטפחים. המיניליפ מוצע בארבעה גוונים שונים (מחיר: 35 ₪ ליח'): Kiss (ורוד), Lilly (פוקסיה), Fresh (ניוד) ו- Love (אדום, בתמונה למטה, מימין).




את מוצרי "מינרז" ניתן להשיג בנקודות מכירה מקצועיות בלבד. פרטים נוספים ובירור נקודות מכירה ניתן למצוא באתר האינטרנט או בדף הפייסבוק של המותג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails