יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

רשת הטיפוח yullia מתחדשת בסניף נוסף

רשת הטיפוח yullia מתרחבת ומתחדשת בסניף חדש, הממוקם בלב שוק הפשפשים ביפו – מיקום שופע חיים, שזכה לאחרונה לעדנה מחודשת והפך להיות איזור טרנדי מבוקש ביותר. הסניף החדש מצטרף לשמונת הסניפים האחרים ברשת ולשני בתי הספר למקצועות היופי והקוסמטיקה, כשעל כולם חולשת המייסדת, יוליה גל- יזמית צעירה, אשת עסקים ומומחית לקוסמטיקה, המקפידה על ניהול בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים ביותר.



כמו שאר הסניפים ברשת, גם הסניף החדש מציע ללקוחותיו - נשים וגברים מכל הגילאים - מיגוון טיפולי קוסמטיקה, מניקור, פדיקור, עיצוב גבות, הסרת שיער בשיטות שונות ועוד, כשהכל מתרחש באווירה חברתית תוססת ומודרנית. כמו כן, הסניף החדש שומר על העיצוב היוקרתי המוכר ומקפיד על שעות פתיחה ארוכות ונוחות, שמאפשרות ללקוחות עסוקות להנות מהשירותים המוענקים במקום גם לאחר השעות ה"מקובלות". לא זו בלבד, אלא אף לקוחות ממהרות או עסוקות מאד, יכולות לקבל טיפולים מיוחדים ב-4 ידיים, כדי לא לאבד זמן יקר מבחינתן. לעומת זאת, לאלו הרואות בטיפוח גם זמן המוקדש לכיוף והנאה, מציעים ברשת את האפשרות לקיים במקום אירועים ומסיבות יופי קבוצתיות.



הלקוחות המגיעות לסניף מוזמנות להתפנק בכורסאות מסג' מפנקות, לעלעל במגזינים בינלאומיים יוקרתיים או להשתמש בשירותי אינטרנט מהיר במהלך השהות במקום. כמו כן, מקפידים ברשת להשתמש במוצרים וחומרים ממותגים יוקרתיים בלבד, כמו למשל o.p.i ו-Dior. בנוסף, כחלק מהמדיניות המונהגת ברשת לשמירה על איכות הסביבה, בכל טיפול מניקור/פדיקור מוענקת ללקוחה במתנה ערכת טיפול יוקרתית רב-פעמית, אותה היא יכולה להביא עמה לשימוש חוזר בטיפולים הבאים או לבחור לשמור לעצמה. ערכת המניקור (בשווי 25 ₪) כוללת פצירת קריסטל ובלוק שיוף לציפורניים, כאשר בערכת הפדיקור (בשווי 50 ₪) ניתן למצוא מפריד אצבעות בצורת לבבות, פצירת קריסטל, בלוק שיוף לציפורניים וכפפת פילינג.

ערכת מניקור

פרטים נוספים אודות הרשת ומיגוון הטיפולים המוצעים בה, ניתן למצוא באתר האינטרנט של הרשת או בדף הפייסבוק שלה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails