יום ראשון, 3 בינואר 2016

KÉRASTASE Résistance Thérapiste

לעיתים קרובות נקרעות נשים בין הרצון שלהן להראות יפה לבין האשמה בגלל הנזק שיכול להיגרם לשערן במהלך התהליך. טיפולי צבע וכלי עיצוב שונים יכולים לספק מראה זוהר, אבל גם לגבות מחיר כבד המתבטא בקצוות מפוצלים ושיער שביר, שמצבו מחמיר יותר ויותר ככל שהזמן עובר. בימים אלו, משיק מותג מוצרי השיער היוקרתי Kérastase ("קרסטס") את Résistance Thérapiste ("רזיסטונס תרפיסט") - סדרת מוצרים חדשה, המיועדת לטפל בשיער פגום, לשקם אותו ולהעניק לו מראה בריא יותר.



סדרת Résistance Thérapiste הינה תוצאה של 15 שנות מחקר והיא משלבת בתוכה תגלית מדעית חדשה אודות מבנה השיער לצד שימוש בכח ההתחדשות המופלא של צמח עתיק יומין. מומחי לוריאל גילו, כי מבנה השיער מורכב מיותר מאשר סרמיד וקרטין בלבד והוא כולל בנוסף רכיב מקשר המכונה בשם KAP (קיצור של Keratin Associated Proteins) האחראי על הקישור והחיבור של הקרטינים ומהווה 50-60% מהמבנה הכללי של השיער. הנזק המצטבר שנגרם לשיער מפרק את החלבונים החיוניים הללו והורס לאיטו את השלמות המבנית של כל זקיק וזקיק. מוצרי הסדרה החדשה מסייעים בבניה מחדש של סיבי השיער באמצעות Fibra-Kaps - קומפלקס ייחודי שנועד לפצות על אובדן ה- Kaps. בנוסף, הקומפלקס החדשני משלב בתוכו גלוקו-פפטיד, נגזר חלבון חיטה, ו-6 חומצות אמינו הנצמדים לשיער הפגום ומפעילים עליו סינתזת KAP לשיחזור המבנה האחיד והחלק שלו.

KAP - Keratin Associated Proteins

כדי לעודד עוד יותר את תהליך ההתחדשות, פיצחה קרסטס את הסוד של Myrothamnus Flabellifolia – צמח הידוע בכינוי "צמח התחייה". צמח זה גדל באיזורים צחיחים ויש לו יכולת הישרדות מדהימה גם בתנאים הקשים ביותר. ברגע שהוא בא במגע עם מים (או לצורך העניין, גשם) הוא מתחיל מחדש את מחזור החיים שלי. מצמח זה מגיע ה- Séve de Résurrection (לשד התחייה) בו משתמשת פורמולת המוצרים בסדרת Résistance Thérapiste כדי להחיות את השיער.



הסדרה החדשה כוללת ארבעה מוצרים שונים:

Soin Premier Thérapiste – מרכך המומלץ לשימוש לפני החפיפה בשמפו (כן כן, זו אינה טעות!) ללקוחות בעלות שיער דק. במקרה זה, המרכך משמש כמגן העוטף את השיער ומגן עליו במהלך תהליך החפיפה.

Bain Thérapiste – שמפו בצורת ג'ל חצי-מוצק המכיל מאיץ פולימרים קטיוני לתיקון שיער דק ועבה. מגיע באריזת שפופרת.

Masque Thérapiste – מסכה בעלת מרקם עשיר, המתאימה לשיער עבה בלבד ומיועדת לשקם אותו.

Sérum Thérapiste – סרום לשיער דק או עבה, מגן מפני החום של מכשירי העיצוב (פן, מחליק וכיוצ"ב), מעשיר את השיער בלחות ומספק מעטה טיפולי ואוטם קצוות מפוצלים.


להובלת הקמפיין של סדרת מוצרי השיער החדשה של קרסטס נבחרה הדוגמנית הבינלאומית קמרון ראסל (בתמונה הראשית למעלה), שדמותה היפה הופיעה על-גבי מיטב שערי המגזינים המובילים בעולם.

בנוסף, מלווים את הקמפיין סדרת סרטונים קצרים ומשעשעים בכיכובו של השחקן אריק רוברטס (אחיה של השחקנית ג'וליה רוברטס, הפנים של "לנקום" – מותג נוסף מבית לוריאל). הקמפיין ההומוריסטי הנ"ל, כולל 3 סרטונים בשחור לבן, כשבכל אחד מהם מופיעה דמות נשית כפייתית כלשהי, המתוודה על בעיית ההתמכרות ממנה היא סובלת בפני הפסיכולוג (רוברטס), שסובל אף הוא מאובססיביות (בלשון המעטה) כלשהי לכל מה שקשור בשיער. הנה אחד מהסרטונים:



אגב, המותג מזמין את לקוחותיו ברחבי העולם להשתתף בפלטפורמת #HairConfession באמצעי המדיה החברתית השונים, להתוודות על בעיות השיער השונות שלהם וגם לשתף בחוויות שלהם משימוש במוצרים. המטרה היא, למעשה, להפסיק את רגשות האשם המלווים אותם בגלל המתח התמידי בו הם מעמידים את שיערם.

את מוצרי "קרסטס" ניתן להשיג במספרות מורשות בלבד. פרטים נוספים ובירור כתובת המספרה הקרובה למקום מגוריכם ניתן לבקר באתר המותג או בדף הפייסבוק שלו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails