יום ראשון, 17 בינואר 2016

LANCASTER Skin Therapy Perfect Line

מותג הקוסמטיקה "לנקסטר" משיק בימים אלו בישראל את Skin Therapy Perfect – סדרת טיפוח חדשה לצעירות (מגיל 25+), המיועדת לסייע לעור להחזיר לעצמו את המראה הזוהר והבריא שלו, לאזן אותו, להחליק את המרקם שלו ולהעניק לו "הפוגה" מהמתחים והלחצים שעוברים עליו במהלך היום. במילים אחרות, אפקט היוגה בצנצנת.



לחץ מתמיד בחיי היומיום הינו מנת חלקם של רבים מאיתנו, מה שמביא אותנו לכמעט שחיקה. מצב זה משתקף גם על העור שלנו: מנגנוני התיקון הטבעיים שלו מותשים מהמאמץ והשחיקה וכתוצאה מכך מופיעים פגמים שונים בעור - הוא הופך להיות אדמומי, הנקבוביות פעורות יותר והגוון אינו אחיד. המראה הכללי שלו עייף, עמום וחסר חיות.


לנקסטר השכילה להבין, כי כדי לפתור את בעיית העור השחוק, יש לקחת בחשבון גם את הסיבות הביולוגיות המובילות למצב זה. בעקבות כך פותחו מוצרי סדרת Skin Therapy Perfect באמצעות טכנולוגיה חדשנית, הפועלת בשני מישורים: עומק העור ושטח הפנים שלו. טכנולוגיה זו כוללת את הקומפלקס החדשני Equalizing, המורכב מתמצית פולי שיזנדרה וקראטין. קומפלקס זה פועל בתוך גרעין התא ומפעיל למעשה את מנגנון חידוש העור. על-פני שטח העור נוצרת מעטפת של פיגמנטים מינרליים מיקרוספריים, המעניקים אפקט טשטוש מושלם, מבחינה ויזואלית, לפגמים קלים, כגון קווים וקמטוטים, נקבוביות פעורות, יובש וחוסר אחידות בגוון. תמצית אננס וחומצה סליצילית יוצרת קילוף עדין לעור ומחליקה אותו; שילוב של תמצית עדשים והממליס מפעיל השפעה מכווצת על הנקבוביות, בעוד אבקת במבוק מונעת מהעור להבריק ותמציות אקליפטוס והאניס תורמים לפעולת וויסות הפרשת החלב בעור.

בנוסף, מכילה הסדרה את הקומפלקס הייחודי RPF של המותג, המתפקד כנוגד חימצון עוצמתי ומגן על העור. הקומפלקס כולל תמציות של פונוגמיה, קפה ירוק, קליפת תפוז מר, אנג'ליקה ותה ירוק. לדברי המותג, שילוב רכיבים זה מפחית ב-95% את הרדיקלים החופשיים הנוצרים בעור. כמו כן, תחליב הלחות בסדרה מכיל מסנני קרינה ברמת SPF15 ופילטרים להגנה משולשת מקרני UVB, UVA ואינפרא אדום.

סדרת Skin Therapy Perfect של לנקסטר כוללת ארבעה מוצרים: קרם עיניים, תחליב לחות והגנה, קרם לחות ותמצית לתיקון וטשטוש פגמים. מוצרים אלו מעניקים לעור לחויות במרקמים מיוחדים וכאמור, פועלים לזירוז שיקום העור והשבת המראה הזוהר והבריא שלו:

Skin Therapy Perfect Perfecting Texturizing - קרם עיניים (15 מ"ל, 199 ₪*): קרם במרקם ג'ל נעים ורך. נספג במהירות בעור ומציף את אזור העיניים בתחושת רכות ונוחות מרגיעה. בנוסף ל-Equalizing Complex הוא מועשר בקפאין, ג'ינקובילובה ואלסר הקוסם, המסייעים להפחתת נפיחויות ועיגולים כהים. בשימוש מתמשך איזור העיניים נראה רענן וקורן יותר.


Skin Therapy Perfect Perfecting Texturizing Moisturizer Fluid SPF15 - תחליב לחות והגנה (50 מ"ל, 269 ₪*): תחליב במרקם אוורירי ורך למגע. מחדש את מרקם העור ומגן עליו מפני הזדקנות מוקדמת של העור, הודות להגנה המשולשת מקרני UVA ו-UVB וטכנולוגיית ההגנה הייחודית מקרני אינפרא אדום ומפני רדיקלים חופשיים. הקרם נספג במהירות בעור, מעניק לו תחושת לחות מרבית, גימור פודרתי מאט ומראה חיוני ובריא.


Skin Therapy Perfect Perfecting Texturizing - קרם לחות (50 מ"ל, 269 ₪*): קרם לחות לזוהר טבעי, בעל מרקם קטיפתי. מעניק לעור מגע משיי שאינו שמנוני ומראה בריא, רענן וקורן באופן טבעי.


Skin Therapy Perfect Correct & Blur Concentrate - תמצית לתיקון וטשטוש פגמים (30 מ"ל, 249 ₪*): מעניק לעור מראה מאט, אחיד וחלק באופן מיידי. מכיל פיגמנטים מטשטשים ופיגמנטים צבעוניים מחזירי אור, המטשטשים את הפגמים בעור. בשימוש יומיומי מתמשך הוא תורם למראה צלול יותר וקורן מבריאות הודות לפעולת Equalizing Complex.


את מוצרי סדרת Skin Therapy Perfect של לנקסטר ניתן להשיג באופן בלעדי ברשת הסופר פארם.

*מחיר השקה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails