יום שבת, 9 בינואר 2016

LANCOME Juicy Shaker Spring 2016

באביב הקרוב ישיק מותג היופי הצרפתי "לנקום" את Juicy Shaker – שפתון נוזלי חדש ומסקרן מאד לשפתיים. כמו ששמו מעיד עליו, השפתון מצריך "ניעור" לפני השימוש, מאחר והפורמולה שלו מורכבת משתי פאזות המכילות פיגמנטים ושמני טיפוח. בנוסף, הוא מגיע עם אפליקטור כרית מיוחד.



ה"ג'וסי שייקר" של לנקום יוצע ב-20 גוונים שונים, כל אחד מהם בעל פיגמנט עוצמתי וגימור סאטן מבריק, שאינו דביק כלל. בנוסף, הכיסוי של השפתון ניתן לבניה, באופן שניתן למשל ללבוש אותו בכיסוי קל למראה טבעי יותר בשעות הבוקר, כשבשעות הערב ניתן לבחור בכיסוי בוהק וחי יותר.



המרקם המדהים של הפורמולה הדו-פאזית מעניק לשפתיים בשלב הראשון גוון מבריק עדין עם הרגשת נוחות מושלמת, כאשר השלב השני מספק גוון אינטנסיבי, כיסוי אטום יותר וברק של לכה.



פורמולת השלב הראשון מועשרת בארבעה שמנים שונים: שמן זרעי אפרסק המרכך ומזין את השפתיים, שמן שקדים מתוקים לריכוך ושיחזור, שמן חמוציות- נוגד חימצון חזק המשמש להגנה ושיחזור מחסום ההגנה הטבעי של העור בשל תכולה גבוהה של אומגה 3 ו-6 ושמן ורד מוסקט המחדש ומרגיע את העור. השלב השני מכיל, כאמור, פיגמנטים מרוכזים שמעצימים את הגוון של השפתון. ברגע שמנערים את השפתון הפיגמנטים מתפזרים באופן אחיד בשכבת השמנים והגוון הופך להיות אינטנסיבי יותר. אם רוצים לקבל כיסוי אטום יותר, יש לחזור שוב על תהליך הניעור עד לקבלת עוצמת הגוון הרצויה.



ה- Juicy Shaker של לנקום יושק, כאמור, באביב 2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails