יום ראשון, 17 בינואר 2016

שוורצקופף הוכתר כשותף היופי הרשמי של אירוויזיון 2016

מותג השיער הגרמני "שוורצקופף" (Schwarzkopf) הוכתר כשותף היופי הרשמי של תחרות שירי האירוויזיון לשנת 2016.



למעשה, זו אינה הפעם הראשונה שהמותג מתקשר עם תחרות השירה הבינלאומית – הוא כבר העניק את חסותו לחמש תחרויות קודמות, שהתקיימו בין השנים 2009 ל- 2014. כשותף היופי הרשמי של התחרות, שוורצקופף ייתן את חסותו לכל האירועים השונים שייסובו סביב התחרות בשבדיה ויהיה בעל הזכויות על הפרסומים באמצעי המדיה השונים. אגב, שלבי קדם-התחרות אמורים להתקיים ב-10 וב-12 במאי, כאשר הגמר הגדול יתקיים ב-14 במאי 2016.


בהודעה שפורסמה על-ידי ההנהלה המפקחת על תחרות האירוויזיון נאמר: "שוורצקופף היה שותף נאמן לאירוויזיון במשך מספר שנים ואנו שמחים לקבל את פניו שוב בשנת 2016. שוורצקופף הינו אחד מהמותגים המובילים באירופה ובאמצעות שיתוף פעולה זה נוכל להציג סיבוב הופעות נוצץ נוסף."

מצד הנהלת "שוורצקופף" נמסר בתגובה: "בעונג רב אנו מודיעים, כי אנו ממשיכים בשיתוף הפעולה הנפלא עם תחרות האירוויזיון. תחרות שירי האירוויזיון מהווה זירה יצירתית אמיתית, שבה יש למשתתפים אפשרות לתקשר בשפה האסתטית שלהם בכל ההופעות שלהם. יצירתיות והפיכת חזיונותיהם של האמנים למציאות הוא משהו שאנחנו מאד אוהבים. עם ניסיון של יותר מ-100 שנה בעיצוב שיער ועם חדשנות שיווקית בכל שנה, אנו מומחים לשיער ולכל צורות הביטוי שלו."


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails