יום שבת, 16 בינואר 2016

LANCÔME Hydra Zen Beauty Essence & Masque לחויות לעור

זה לא סוד, שמצבי לחץ ומתח משפיעים על מצב העור שלנו. מצב נפשי זה גורם לפגיעה באיזון של מחסום ההגנה הטבעי של העור ולהפרת האיזון שלו. כתוצאה מכך, העור הופך להיות פגיע יותר, נוצרת תחושת יובש ואי-נוחות ולפעמים גם מופיעים עליו פגמים נוספים אחרים. לאחרונה השיק מותג היופי לנקום שני מוצרים חדשים בסדרת Hydra Zen: הראשון - Hydra Zen Beauty Essence, תמצית יופי במרקם ג'ל, והשני - Hydra Zen Overnight Serum-in-Mask, מסכת סרום לשימוש בלילה. מוצרים אלו נוצרו בהשראת הקוסמטיקה האסייתית והם בעלי מרקמים חדשניים, המבטיחים לספק לעור לחות מתמשכת לכל אורך היום ונוחות ורוגע מיידים. שניהם נמסרו לידיי לסקירה.



Lancôme Hydra Zen Beauty Essence (תכולה: 200 מ"ל, 315 ₪)

לצערי, בשנה האחרונה אני חווה לא מעט לחצים נפשיים, שמקורם בעיקר בניסיון לג'נגל בין העבודה, למשפחה (כולל טיפול בהורים מבוגרים) ולתיפקוד הסדיר והשוטף של הבית. לחצים אלו נותנים את ביטויים על מראה העור שלי, שהפך להיות מיובש יותר ואף רגיש באיזורים מסויימים, בעיקר באיזור שבין הגבות. גם תנאי מזג האוויר הנוכחיים לא תורמים במיוחד לשיפור המצב... כשקיבלתי לידי את תמצית הלחות החדשה של לחות, הייתי מאד סקפטית לגביו, בעיקר בגלל המרקם שלו, שנראה לי קליל מידי. עם זאת, המראה המקסים של החומר העשיר בבועות, שמשתקף דרך הבקבוק הורדרד – ממש כמו משקה מוגז או ג'לי מתקתק – סיקרנו אותי מאד.


מדובר, למעשה, בסוג של נוזל קריר, ההופך למים מייד כשהוא בא במגע עם העור. התחושה שהוא מותיר על העור היא נעימה מאד, אבל גם מבלבלת באותה המידה מבחינת ההגדרה שלו: העור הופך להיות חלק מאד, כאילו הונח עליו פריימר כלשהו, ומתקבלת תחושת נוחות, כאילו מדובר בקרם לחות קליל. המדבקה שעל-גבי אריזת המוצר מסבירה, כי יש להניח אותו על עור נקי, בוקר וערב, לפני קרם הלחות, כמו סרום. אם כך, נראה שהמוצר יכול לתפקד כשלושה מוצרים באחד (פריימר, קרם לחות וסרום). זאת, כמובן, בהתאם לסוג העור של המשתמשת.


כאמור, המוצר הנ"ל נוצר בהשראת מוצרי היופי האסייתיים, שלאחרונה הופכים להיות מאד פופולריים בשוק היופי המערבי. למוצרים מהסוג הנ"ל ישנו ריטואל שימוש ייחודי ובמותג ממליצים להשתמש בתמצית יופי זו באופן זה: מניחים שתי טיפות חומר בתוך כף היד, מחככים קלות את כפות הידיים זו בזו כדי להפוך את ה"ג'לי" לנוזלי. ברגע שזה קורה, מניחים את כפות הידיים על הפנים בלחיצות קטנות ועדינות, ממרכז הפנים החוצה, כדי להחדיר את החומר לעור. צורת הנחה זו מונעת חיכוך ופגיעה בעור ואינה מגרה אותו. מומלץ, בנוסף, להפעיל לחץ מתון על העור, מהמצח ועד הצוואר, באמצעות קצות האצבעות כדי להבטיח חדירה אופטימלית של החומר לעור ולהפעיל עליו אפקט של רוגע. על הפעולה הזו ממליצים במותג לחזור 3 פעמים לפחות. לעניות דעתי, בתור מי שנמצאת בלחץ זמנים תמידי, חזרה של שלוש פעמים על פעולה זו נראית לי טרחנית מידי וגוזלת זמן יקר. בכל אופן, אני משתדלת לעשות את זה לפחות פעמיים.


במצב הנוכחי של העור שלי, שמתי לב שלפעמים אני זקוקה לקצת יותר מכמות של שתי טיפות חומר, מכיוון שהעור שלי ממש "שותה" אותו. בכל מקרה, בגלל שהחומר נספג במהירות בעור, לא מתקבלת תחושת דביקות או שמנוניות כלשהי. להיפך, כפי שציינתי מקודם, העור הופך להיות ממש חלק כאילו הנחתי מעליו פריימר – מה שהופך את המוצר לאידיאלי להנחת איפור מעליו.

כמעט ושכחתי לציין, את הניחוח העדין והנעים של התמצית, המוסיף לחוויית השימוש שלו. מדובר בניחוח ורדים עדין ביותר שמאפיין את מרבית מוצרי המותג (בכל זאת, מדובר בפרח שמהווה את סמל המותג), אבל הוא אינו משתלט ואפילו נעלם תוך שניות אחדות מרגע השימוש במוצר.


אני אוהבת מאד את העובדה שהמוצר מגיע באריזת משאבה, קלה ונוחה מאד לשימוש. אמנם לא מופיעה עליה רשימת הרכיבים שלו, אבל בירור שערכתי ברשת העלה, שהפורמולה של תמצית היופי הזו מועשרת ברכיבים לחותיים ופעילים שונים, ביניהם שורש פטריה ותמציות של ורד, יסמין, אדמונית, קקאו ומורינגה.

Lancôme Hydra Zen Masque (תכולה: 75 מ"ל, מחיר: 420 ₪)

מסכת הלחות מגיעה בצנצנת ורודה, יפה ואלגנטית, עם מכסה כסוף המוסיף לה מראה יוקרתי משהו. קצת מאכזב היה לגלות שהאריזה אינה כוללת ספטולה או אמצעי אחר להוצאת חומר מהצנצנת, מכיוון שאני לא אוהבת להכניס אצבעות לתוך החומר – זה לא נעים לי ובטח שלא היגייני.


כאמור, מוצר זה מיועד לשימוש בלילה ותפקידו להפחית סימני עייפות ומתח שהצטברו על העור במהלך היום. בכלל, הזמן הכי טוב לטפח את העור הוא בשעות הלילה, מאחר ובזמן שאנו ישנים, מתחיל תהליך השיקום הטבעי של העור.


כמו תמצית היופי, גם למסכה יש מרקם היברידי מיוחד, שנע בין סרום למסיכה. בגלל המרקם ה"עבה" יחסית שלו, כמו סוג של ג'לי, הוא אינו מומלץ לשימוש יומיומי, אלא כפעמיים-שלוש בשבוע, תלוי במצבו של העור. אבל מה שמפתיע למדי הוא, שהחומר חודר  דיי במהירות לעור ונשארת מעין שכבה דקה ועדינה ממנו על העור. אמנם התחושה אינה דביקה או שומנית, אבל עדיין יש תחושה של החומר על העור כשאני נוגעת באצבעותיי בפנים. בבוקר התחושה נעלמת לגמרי והעור אכן מרגיש עשיר בלחות, נינוח וקורן. לדברי המותג, אין צורך להסיר את החומר העודף מהעור, אבל לפעמים אני מרגישה שהעור שלי שומני מעט מהרגיל באיזורים מסויימים בפנים, כך שאני כן מעדיפה לנקות את העור. בדרך כלל, אני משתמשת במים מיסלריים לצורך כך, במיוחד כדי למנוע העמסה של חומרי טיפוח על העור לפני שכבת האיפור.


לדברי המותג, שימוש במוצר מבטיח הזנה אינטנסיבית לעור עם עלייה ברמת הלחות של יותר מ-40% כבר לאחר 4 שעות של שימוש. העור אכן מרגיש כמי שקיבל זריקת לחות עשירה, אבל יתכן שבעלות עור שמן ימצאו אותו עשיר מידי עבורן. שימו לב, גם עור שמן זקוק מאד ללחות, כך שהייתי בכל זאת ממליצה להשתמש במסכה לחות ליילית זו (או אחרת) לפחות פעם בשבוע ולהניח אותה בשכבה דקה על העור.

אגב, הצצה לרשימת הרכיבים, המופיעה על-גבי אריזת הקרטון של המוצר, מגלה שגם הפורמולה שלו כוללת תמציות של אדמונית, ורד, קקאו ומורינגה, אבל גם סיליקונים ברמה זו או אחרת, לתשומת לב אלו שלא מגיבים טוב אליהם.


לסיכום, אני מוצאת את שני המוצרים החדשים בסדרת "הידרה זן" של לנקום כחביבים עלי ביותר ואני שמחה מאד לשלב אותם בשגרת הטיפוח שלי בתקופה לחוצה זו של חיי. חבל רק שתג המחיר שהוצמד אליהם הינו יקר ולא מתאים לכל כיס, אבל בהחלט שווה לעקוב אחרי מבצעים שמפורסמים מעת לעת על-ידי המותג או רשתות השיווק השונות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails