יום ראשון, 31 בינואר 2016

אסתי לאודר מרחיבה את ליין ה- New Dimension

מותג היופי Estée Lauder מרחיב בימים אלו את ליין ה- New Dimension שלו, עם לא פחות משלושה מוצרים חדשים המיועדים לעיצוב וחיטוב הפנים.



כזכור, ליין ה- New Dimension הוצג לראשונה בעולם בספטמבר 2015 והיווה את אחת ההשקות הגדולות ביותר של המותג מאז 1982. בהתבסס על רעיון שיווקי חדש לחלוטין, הליין אינו מבטיח יתרונות אנטי-אייג'ינג מדהימים כלשהם, אלא מתמקד בעיקר בשינוי חיובי המתבצע באמצעות מימד חדש ופורץ דרך בחיי הנשים. המוצרים בסדרה זו אמנם אינם מיועדים בעיקר לשפר את העור, אבל בהחלט משפרים את מראה הנפח והמבנה של הפנים, כך שיראו טוב מכל זווית. כעת, כאמור, מצטרפים שלושה מוצרים חדשים לסדרה:

Estée Lauder New Dimension Firm + Fill Eye System – מוצר מהפכני לעור העדין שסביב העיניים, המבטיח להדק אותו, להחליק ולאחד אותו באופן מיידי ולהעניק לאיזור זה מראה מעוצב יותר. כבר משמו של המוצר ניתן להבין שמדובר במוצר בעל פעילות דו-שלבית. בשלב הראשון, הג'ל הרך והקליל ממצק ומהדק את העור ותוך כדי כך מסייע להעניק לאזור מראה מורם, יציב וחלק. בשלב השני, העור נראה מלא, מואר ומוחלק הודות לטכנולוגיית עיצוב מיוחדת וחלקיקים אופטיים מפזרי אור.


Estée Lauder New Dimension Plump + Fill Expert Lip Treatment – טיפול דו-שלבי המיועד להפוך את השפתיים ליותר חלקות ועשירות בלחות וכן להעניק להן מראה נפוח ומעוצב יותר. בצידו האחד מצוי סרום מילוי מיוחד בממלא באופן מיידי את השפתיים, מעניק להן מראה מוגדר יותר ומעצים אותן בחלקיקים אופטיים מחזירי אור. הבאלם שמצוי בצידו השני, מספק לחות אינטנסיבית עם תחושה נעימה וחלקה.


Estée Lauder New Dimension Tighten + Tone Neck/Chest Treatment – מוצר בעל פורמולה יוקרתית המיועד להצעיר את העור העדין באיזור הצוואר והדקולטה. לאריזת הקרם מצורף מוצר עיסוי יחודי, המסייע להחדיר את הקרם לעור ולהעניק לו לחות עשירה באופן מיידי ולהמריץ אותו. המוצר מכיל קומפלקס פרו-קולגן מתקדם בשילוב טכנולוגיית עיצוב רב-שכבתית שלאורך זמן נלחמים בכח המשיכה וחושפים עור מוצק וחלק יותר. בנוסף, המוצר מאיר ומאזן את גוון העור באיזור כולו.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails