יום שישי, 11 בדצמבר 2015

קרי וושינגטון נבחרה לשגרירה הקריאטיבית של OPI

השחקנית קרי וושינגטון (Kerry Washington) נבחרה להיות השגרירה הקריאטיבית החדשה של מותג הלקים הידוע OPI. זהו, למעשה, חוזה היופי הגדול השני של וושינגטון, שמשמשת כבר כיועצת קריאטיבית של מותג הטיפוח Neutrogena ("ניוטרוג'ינה").



וושינגטון, מוכרת לכולנו בזכות תפקידיה בסרטים כמו "ג'אנגו ללא מעצורים", "ארבעת המופלאים" ובתפקידה הבלתי נשכח כאוליביה פופ בסדרת הדרמה הטלוויזיונית "סקנדל". בתור שגרירה קריאטיבית של OPI היא תעבוד בשיתוף פעולה עם סוזי וייס-פישמן, מייסדת המותג, בעיצוב ליין לקים, שיושק במהלך שנת 2016.

בראיון שהעניקה ל-WWD סיפרה וושינגטון: "זה הולך להיות כייף. אני מצפה לבחון גוונים חדשים על השטיח האדום. הכייף בשבילי הוא שהלק נמצא בשטח שמשתלב בין אופנה ליופי. אני אוהבת לשחק עם גווני לקים על השטיח האדום ולחקור גוונים חדשים." רק מדפדוף קצר בחשבון האינסטגרם שלה, כבר ניתן להבין את זה...



A photo posted by Kerry Washington (@kerrywashington) on


עד שיעלה הליין הראשון שלה בשיתוף OPI, יש לוושינגטון כמה גוונים מועדפים מאלו הקיימים כבר בליין של המותג, כמו למשל Lincoln Park After Dark, Big Apple Red, You Don’t Know Jacques וכן הקולקציה שהשיק המותג בשיתוף עם הזמרת גוון סטפני: "אני מעריצה גדולה של הליין של גוון סטפני עבור OPI. היא עשתה עבודה כל כך טובה ביצירת קולקציה שתייצג אותה נאמנה – ולא רק עם OPI אלא אם כל דבר שהיא עושה. אם אוכל לעשות משהו דומה, אהיה כל-כך שמחה."

אין ספק, שליין הלקים של וושינגטון יהיה גם הוא שם דבר. כאמור, לוושינגטון יש כבר ניסיון בתחום היופי עם מותג הטיפוח והקוסמטיקה "ניוטרוג'ינה" מאז 2013. באותו ראיון ל-WWD היא סיפרה שהיא עובדת כעת עם המותג הנ"ל על הרחבת טווח גווני המייקאפים והשפתונים שלו: "אני רוצה להגדיל את הגישה ליופי לנשים בכל הקבוצות האתניות. גווני הניוד נראים שונים בהתאם לצבע העור שלך וזה עולם האופנה והיופי שאני רוצה לחיות בו, שבו לכולם יש את היכולת לבטא את היופי שמשקף אותם. אני אוהבת להיות מסוגלת להשפיע בתחום הזה."


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails