יום שלישי, 22 בנובמבר 2016

Careline Pore Minimizer Primer

לאחרונה, הציגו מרבית מסלולי האופנה הנחשבים עור פנים נקי, כשהפוקוס עבר לעיניים ו/או לשפתיים. המפתח למראה טבעי, "ללא איפור", הוא פריימר מעולה – כזה שתוכלי לבטוח בו, שיצליח לטשטש באופן מושלם את הנקבוביות הפעורות והקמטוטים הקלים, יעניק בסיס ראוי למייקאפ או ל-BB קרם שיונח מעליו ואף יאריך את העמידות שלהם לשעות ארוכות. לפני מספר חודשים השיק מותג היופי הישראלי Careline את Pore Minimizer Primer - פריימר חדש, המיועד לצמצום נקבוביות בעור שמן/מעורב ולהעניק לו מראה מאט.



נקבוביות פעורות הינן בעיקר מנת חלקן של בעלות עור שמן או מעורב, אבל לא רק. תפקידן של הנקבוביות הללו הוא להפריש את הסבום (שומן עורי) מבלוטות החֵלב, כדי להגן עליו. כשהפרשת השומן בעור מוגברת, הנקבוביות מתרחבות והמראה האחיד והחלק של העור נפגם. כתוצאה מכך, האיפור שמונח מעליו (מייקאפ, סומק וכיוצ"ב) שוקע בתוך אותן נקבוביות ולעיתים אף הופך למעין "בוצי" כשהוא מתערבב עם השומן. האיזורים בהם התופעה הזו מתרחשת הם בעיקר בלחיים, האף (וכנפותיו) ובמצח. כאמור, תפקידו של הפריימר הוא בעצם ליצור שכבת בסיס חלקה ואחידה על העור, כך שהאיפור יונח עליו בצורה מושלמת, לשלוט על הפרשת החֵלב ולהאריך את העמידות של האיפור.

פורמולת הפריימר "פור מינימייזר" של קרליין מבוססת על קומפלקס EvermatTM, המשלב בין גליקול בוטילן (Butylene Glycol), תמצית קליפת צמח האנטיה כלורנטה (Enantia Chlorantha Bark) וחומצה אולאנולית (Oleanolic Acid). רכיבים אלו מסייעים לצמצם את גודל הנקבוביות בעור, לשלוט על הברק השומני ולאפשר מראה מאט לשעות ארוכות. בנוסף, מכילה הפורמולה של הפריימר ויטמין C המספק הזנה והגנה לעור מפני גורמי חימצון סביבתיים וחומצת אמינו, המעניקה לעור רכות וגמישות. חשוב לציין, כי הוא אינו מכיל פארבנים והוא אף נטול שומן.


הפריימר מגיע באריזת שפופרת לחיצה (30 מ"ל), שנוחה מאד גם לנשיאה בתיק. העיצוב של האריזה תואם לקו העיצובי של מוצרים אחרים של המותג – פשוט, נקי ואלגנטי. כמו כן, אריזת המוצר עצמו, כמו אריזת הקרטון החיצונית שלו מספקת מידע דיי מפורט וברור אודות המוצר, ייעודו ואופן השימוש בו.



מרקמו של הפריימר עצמו הינו משהו שבין ג'ל לקרם והוא מגיע בגוון ורוד-אפרסקי, שנטמע בעור מייד עם המריחה שלו. יחד עם זאת, אותו גוון אפרסקי מעניק לעור מעין מראה מואר יותר ואף מצליח לטשטש מעט פגמים קלים.


מייד עם המריחה של הפריימר על העור מתקבלת תחושה חלקה, מעט סיליקונית, אבל קלילה לחלוטין. חשוב לציין, כי דרושה כמות חומר מועטה – ממש בגודל של גרגיר אפונה – כדי לכסות כמעט את כל הפנים. את הפיזור של הפריימר על הפנים מומלץ לעשות באמצעות אצבעות ידיים נקיות.

מראה עור נקי לחלוטין

מראה העור לאחר מריחת פריימר

מראה העור עם פריימר ואיפור מעליו

אגב, למרות שהפריימר הנ"ל מיועד לבעלות עור שמן ומעורב, הוא מתאים לשימוש גם על עור רגיל ואפילו מעט יבש (כמו שלי), אם כי ההטמעה שלו על העור דורשת קצת יותר הקפדה. בכל המקרים, מרקמו של העור השתפר באופן מיידי והאיפור שהונח מעליו נמרח בקלות וישב יפה על העור. כמו כן, העור הצליח לשמור על מראה מאט למשך טווח ארוך, כך שגם האיפור שהונח מעליו החזיק יפה ונראה רענן גם אחרי שעות ארוכות, מבלי לשקוע לתוך הקמטוטים. במקרים של עור שומני במיוחד, ניתן להניח את הפריימר גם מעל המייקאפ, כטאצ'-אפ במהלך היום. במקרה כזה, יש להניחו בכמות מזערית ובטפיחות קלות מעל האיזורים הנדרשים לכך.

לסיכום, אני אוהבת מאד את מרקמו הקליל של הפריימר "פור מינימייזר" של "קרליין", במיוחד את העובדה שהוא אינו משאיר תחושה סיליקונית כבדה ומעיקה על העור. כמו כן, הוא ממלא את תפקידו היטב בשמירה על מראה מאט ועמידות האיפור שמונח מעליו לשעות ארוכות.

את הפריימר ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות ברחבי הארץ.


4 תגובות:

  1. יופי של סקירה! תודה רבה, אנסה אותו.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על המחמאה.
      אשמח לשמוע כיצד התרשמת ממנו את.

      מחק
  2. התגעגעתי לסקירות האלה של מוצרים מהפארם,תעשי יותר...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, אשתדל מאד להעלות בקרוב סקירות נוספות

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails