יום רביעי, 2 בנובמבר 2016

Clarins HydraEssentiel Cream

ב-2017 ישיק מותג הקוסמטיקה "קלרינס" את HydraEssentiel - ליין טיפוח חדש, המעניק בעיקר לחות עוצמתית לעור ומגיע באריזות בגווני כחול-לבן. המוצר הראשון שישיק המותג בליין הינו  Clarins HydraEssentiel Cream – קרם פנים חדשני לעור רגיל עד יבש, המיועד להרוות אותו בלחות ולהעניק לו תחושת רעננות.



למעשה, הקרם מחדש את מנגנוני הלחות הטבעית בעור ואת בקרת הלחות, כך שהעור תמיד מועשר בלחות טבעית ונראה קורן ויפה. מערכת זו מגינה על העור בכל טמפרטורה ובכל מצב וגורמת לו להראות מלא יותר ורענן.


פורמולת הקרם מכילה את אפקט הסינרגיה המופתית של תמצית צמח הגותה (Goethe). צמח זה, הגדל במדגסקר, מלא תמיד במים למרות התנודות הקבועות בתנאי הלחות והטמפרטורה במקום. בנוסף, כוללת הפורמולה תמצית פטל כתום ארקטי העשירה בחומצות שומן ותמצית צמח הניצנית (Kalanchoe) המעניקה לעור רוגע, נוחות וגמישות. יכולת זו של הרכיבים הפעילים מגבירה את הייצור הטבעי של החומצה ההיאלורונית בעור, מאפשרת לו לשמור על לחות מאוזנת אופטימלית בכל שינוי בתנאי האקלים ומגינה עליו מפני זיהומים סביבתיים. המרקם הקליל של הקרם נספג במהירות לתוך העור ומותיר אותו חלק ונעים באופן מיידי.


כאמור, הקרם החדש יעלה על המדפים ברחבי העולם רק בעוד מספר חודשים (בסביבות פברואר-מרץ 2017), אבל כבר אוכל לספר לכם שהוא יוצע גם בגרסת ג'ל קלילה לעור פחות יבש. כמו כן, הליין יכלול סרום ועוד, אבל את זה נשאיר כבר לפוסט אחר... 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails