יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

Estee Lauder Revitalizing Supreme+ Global Anti-Aging Collection

"אסתי לאודר" מציגים את Revitalizing Supreme+ Global Anti-Aging – סדרת טיפוח חדשה, המיועדת לשחרר את פוטנציאל הנעורים של העור.



הסדרה החדשה מבוססת על תמצית ייחודית ובלעדית רשומה כפטנט של צמח המורינגה, הידוע בכינויו "עץ החיים". תמצית זו, בשילוב עם תמצית מצמח הצבר (קקטוס), תומכת בהפעלת Nrf2 (חלבון טבעי המצוי בעור ו"מניע" מספר רב של מנגנונים נוגדי הזדקנות) ומסייעת לקדם את ייצור הקולגן הטבעי ואף להגביר את יתרונותיו. בנוסף, היא מזינה ומחזקת את מחסום הלחות של העור. כתוצאה מכך, העור הופך להיות מוצק, דחוס וגמיש באופן הנראה לעין; הקמטים והקמטוטים מצטמצמים, סימני סטרס ועייפות יומיומיים מטשטשים והעור נראה חיוני וזוהר יותר.


הסדרה כוללת, לפי שעה, 2 מוצרים בלבד:

Global Anti-Aging Cell Power Creme – קרם לחות רב-תכליתי בעל מרקם עשיר, המזין ומענג את העור ומספק לו יתרונות רבי-עוצמה במניעת הזדקנות: נפח, גמישות ומראה חי וקורן. הקרם מיועד לשימוש ביום ובלילה והוא אידיאלי לשימוש אחרי סרום מתקן. הקרם מוצע בשני גדלים שונים: 30 מ"ל (מחיר השקה: 300 ₪) ו- 50 מ"ל (מחיר השקה: 455 ₪).


Global Anti-Aging Wake Up Balm – באלם רב-תכליתי, המשלב פנינים מחזירות אור להענקת זוהר עם טכנולוגיה עתירת ביצועים הנאבקת בסימני הגיל. הבאלם מיועד לשימוש מעל קרם הלחות והוא מותיר את העור רענן וקורן באופן מיידי, כשבשימוש לטווח הארוך הוא מעניק לעור מוצקות ומרקם חלק יותר עם פחות קמטוטים (תכולה: 30 מ"ל, מחיר השקה: 300 ₪).


שני המוצרים מלווים בניחוח הדרי-פרחוני-אוריינטלי עדין, המאפיין את כל המוצרים בסדרת "רוויטליפט סופרים" של המותג וכולל תווים של מנדרינה, ברגמוט, ורד כלאי-תה, יסמין, סיגלית, וטיבר, סנדלווד ווניל פודרתי.

להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails