יום חמישי, 3 בנובמבר 2016

ה-FBI חוקר זיופי מוצרים של קיילי ג'אנר

אומרים שהחיקוי, הוא הצורה הכנה ביותר של החנופה, אבל לא כשמדובר במוצרי יופי! הקורבן האחרון של השוק השחור של מוצרי יופי היא קיילי ג'אנר (Kylie Jenner), שערכות השפתיים הפופולריות שלה זוייפו ונמכרות באינטרנט, מה שעלול לגרום להשלכות מסוכנות. בכל אופן, מסוכנות דיין עד כדי כך שה-FBI נכנס לתמונה.




קיילי דאגה להזהיר את האוהדים שלה מפני המוצרים המזוייפים באמצעות הודעת סנאפצ'ט: "אני רוצה להיות מאד מאד ברורה בנושא ולומר לכן שהמקום היחיד להשיג את המוצרים שלי הוא באתר שלי kyliecosmetics.co ובכל מקום אחר מדובר בזיוף," היא אמרה. "תוודאו שמדובר ב-URL הנכון של אתר האינטרנט, כי כל האתרים האחרים מייצרים מוצרים מזוייפים. זה עלול להראות כמו שלי, אבל זה לא שלי!"



כדוגמא, ג'אנר מציגה אתר מזוייף בשם "Kylie Cosmetics", שנראה בדיוק כמו האתר שלה, אבל מוכר מוצרים מזוייפים לגמרי, כולל למשל מייקאפ פודרה.



מלבד העובדה, שג'אנר בוודאי לא רוצה לפגוע בתזרים ההכנסות שלה, לעיתים קרובות איפור מזוייף עלול להכיל מרכיבים מסוכנים באמת. כבר היו מקרים ששפתונים מזוייפים גרמו לכוויות כימיות בשפתיים של המשתמשות. הניסיון לחסוך כמה שקלים, הוא לפעמים לא שווה את זה! "זו בעצם הדאגה הגדולה ביותר שלי", אומרת קיילי. היא גם מציינת, שאותם זיופים עומדים מאחורי המון תלונות שהחברה שלה מקבלת. לקוחות מתלוננים על האיכות הירודה של המוצרים שלה, כמו גם על שירות הלקוחות ועל הזמנות שלא מגיעות. אבל ג'אנר טוענת שברוב המקרים מדובר בדיוק באותם אתרים מזוייפים. "אני מקבלת לפעמים ציוצים כמו 'המוצרים שלי לא הגיעו' או 'הצבע לא בסדר', אבל כאשר צוות שירות הלקוחות שלי בודק את הנושא לעומק, זה תמיד מסתכם בעובדה שההזמנות האלו לא נעשו דרך האתר שלי", היא אומרת.



מדובר בעניין חמור לחלוטין, כך שלא פלא שה-FBI התערב בנושא, כדי לאתר את אותם זייפנים ולהעמידם לדין. בראיון ל-WWD, אמרה לורה נלסון (נשיאת חברת Seed Beauty, חברת האם של "קיילי קוסמטיקס"): "אנחנו עובדים מאד בחריצות ובאופן ספציפי עם ה-FBI על המקרה הזה, כדי להוריד את כל אותם האתרים. אנו מקבלים פניות ומיילים אינסופיים מאנשים שמאמינים בכנות שהם קונים מהאתר kyliecosmetics.com כי זה נראה ממש זהה. כבר שלחנו מספר התראות ואזהרות לאותם מפעילים ואנחנו עוקבים אחריהם. זוהי חקירה פעילה ואנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם גופים ממשלתיים שונים."

"אני מרגישה אחריות כדי להזהיר אתכם חברים, "אומרת קיילי. "יש שם אנשים שרק רוצים לקחת את הכסף שלכם. זה מזוייף ומסוכן ובאותו המחיר. אני באמת לא רואה מה הטעם."


גם אם אין בכם את הדחף לתת לקיילי ג'אנר את מיטב כספכם, בטח ובטח שרכישת מוצרי איפור מזוייפים היא לא הדרך הנכונה לצעוד בה. ואם בכל זאת חשקה נפשכם באחד (או יותר) מהמוצרים שלה, הכתובת היחידה לעשות זאת היא דרך האתר Kylie Cosmetics בלבד!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails