יום שני, 14 בנובמבר 2016

YSL The Shock Eye Event Makeup Collection 2017

כחלק מהתמיכה בהשקת הגרסה החדשה בסדרת הבישום שלהם Black Opium, בחרו ב"איב סאן לורן" להשיק גם קולקציית איפור קטנה לעיניים. את השקת הקולקציה, המכונה בשם The Shock Eye Event, מלווה הסלוגן “Are you ready to #GetAShock” ("האם את מוכנה #לקבלהלם") יחד עם אימג' המציג מראה רוקיסטי עם עיניים מאופרות בסגנון מעושן כהה וממוסגרות במניפת ריסים עשירה.



כאמור, המותג ישיק בקרוב את Black Opium Floral Shock - גרסה חדשה, רביעית במספר, בסדרת הבישום Black Opium, שהושקה לראשונה ב-2014. הניחוח החדש מתואר כגרסה רעננה יותר עם ארומה גדולה יותר של תווים פרחוניים וירוקים, והראשון שמשלב בתוכו אקורד של "קפה קר". ההרכב החדש שייך למשפחת הניחוחות הפרחוניים-פירותיים והוא כולל תווי פתיחה מרעננים של גרידת לימון, ברגמוט, אגס ופרסיה; ליבו פרחוני לבן עם גרדניה דומיננטית ופריחת תפוז ובסיסו מסתיים בתווים של קפה קר, מושק לבן, מינרלים וענבר עציי. על הרכבת הניחוח עמלו יחדיו לא פחות מארבעה בָּשמים מפורסמים: נטלי לורסון, מארי סלמאנג', אוליביה קרספ והונורין בלאנק.



הבקבוק של הבושם שומר על הצורה והעיצוב המקוריים - הוא שקוף ומכוסה בנצנצים שחורים שנעלמים בתחתיתו וחושפים את הצבע הוורוד של הנוזל שבתוכו. אגב, הבושם יהיו זמין בגדלים של 30, 50 ו- 90 מ"ל או דה פרפיום.


קולקציית האיפור שתלווה את השקת הבושם, כוללת את המוצרים הבאים:

The ShockMascara Volume Effet Faux Cils (חדש) – מסקרה למראה ריסים מלאכותיים אקסטרה, עם נפח כבד וגוון כהה ודרמטי יותר בסגנון רוקיסטי. הפורמולה מצפה את הריסים ומעניקה להם הזנה, נוחות והגנה. לאפליקטור המסקרה יש עיצוב חדשני עם 4 חתכי מאגרים, שמצפה את הריסים במשיחה אחת ומעניק לו את הנפח הדרמטי.



המסקרה מוצעת בשלושה גוונים שונים:
·       No 1 Noir Asphalte – שחור
·       No 2 Blue Underground – כחול
·       No 3 Burgundy Bad – בורגונדי (מהדורה מוגבלת)


Couture Brow Marker (מהדורה מוגבלת) – עפרון גבות המעניק תיחום מדוייק לגבה עם תוצאה "נועזת ופרועה" הודות לפורמולת הדיו שלו. למעשה, העפרון מציג תוצאה מושלמת של מראה "לא עשוי" של גבה בינונית עד עבה טבעית. 

העפרון מוצע בשני גוונים:
·       Blond Hair – בלונד
·       Light Brown Hair – חום בהיר


Eye Duo Smoker (מהדורה מוגבלת) – צללית באריזת סטיק דו-צדדי עם מרקם קרמי ואפקט ארוך-טווח של מראה מעושן. הסטיק מעניק גוון כהה עז, הניתן לטשטוש בקלות. צידו האחד של הסטיק מכיל גוון שימרי עם מרקם קרמי, בעוד צידו השני מכיל גוון בגימור מאט. 


הסטיק מוצע בארבעה גוונים שונים:
·       Smoky Grey – אפור
·       Smoky Green – ירוק
·       Smoky Brown – חום
·       Smoky Burgundy – בורגונדי


Eye Gloss Smudger (מהדורה מוגבלת) – טופ-קוט גלוסי רב-שימושי לעיניים, הניתן להנחה מעל צללית, או ישירות על העפעף. הטופ-קוט מעניק מראה עיניים "קשוח" עם אפקט מריחה רטוב וגימור שקוף.


Couture Variation Palette (מהדורה מוגבלת) – פלטה הכוללת 10 גווני צלליות: 8 צלליות צבע, צללית בסיס וצללית תיחום (אייליינר). הפלטה מציעה גוונים אינטנסיביים בגימור מאט או שימר ובמרקם פודרתי עד קרמי.
·       No 4 Underground – גוונים אפורים-שחורים


הבושם וקולקציית האיפור צפויים לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מינואר 2017. אגב, הפנים של הקמפיין המלווה את ההשקה הינם של הדוגמנית אדי קמפבל, המגלמת דמות של אשה, שמה שהכי שנוא עליה ביותר הוא שעמום והיא תמיד נמצאת בחיפוש אחר חוויות חדשות ותחושות עוצרות נשימה שיותירו אותה בהלם...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails