יום שלישי, 4 ביוני 2019

הארי סטיילס הוא הפנים החדשות של בושם חדש של גוצ'י


הזמר והשחקן הארי סטיילס (Harry Styles) נבחר להוביל את הקמפיין ל- Mémoire d’une Odeur - בושם א-מיגדרי חדש מבית האופנה האיטלקי Gucci (גוצ'י).



סטיילס יככב לצד שורה של ידוענים מתעשיות האופנה, אומנות, סרטים ומוזיקה, ביניהם המוזיקאית זומי רוסו (Zumi Rosow), מעצב האופנה האריס ריד (Harris Reed) והדוגמנית והמוזיקאית לסלי וינר (Leslie Winer). מבחינת סטיילס, זהו שיתוף הפעולה הרביעי שלו עם "גוצ'י", אחרי שהשתתף כבר בשלושה קמפייני אופנה שלהם.

הבושם החדש- Mémoire d’une Odeur ("זיכרון של ניחוח"), עוצב והורכב על-ידי מנהל הקריאייטיב אלסנדרו מישל (Alessandro Michele) והבָּשם אלברטו מורילס (Alberto Morillas), שביקשו ליצור ניחוח עם נזילות מיגדרית. לדברי מישל, הניחוח תואם את הטעם הוינטאג'י שלו, כמו שהוא "דמיין בושם כחוקר כוח של זכרונות, שמחזיר אותם מהעבר ומביא אותם לחיות בהווה."

סטיילס ומישל באירוע המאט גאלה 2019

אגב, הניחוח החדש מהווה שלב אבולוציוני נוסף של בית האופנה "גוצ'י" בשנה זו, אחרי שבחודש שעבר הכריז המותג על השקה מחודשת של ליין מוצרי האיפור שלו. הליין המחודש יושק תחת שרביטו של אלסנדרו מישל, כשאת יריה הפתיחה מהווה סדרה חדשה של שפתונים שיוצעו ב-38 גוונים ובשלושה גימורים שונים.

פרטים נוספים אודות הניחוח Gucci Mémoire d’une Odeur ייחשפו במהלך אוגוסט 2019 – המועד בו יעלה גם קמפיין הפרסום שילווה אותו, בכיכובו של סטיילס.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails