יום חמישי, 6 ביוני 2019

KIKO Eye Makeup Summer 2019


בקיץ 2019 מתמקד המותג "קיקו" באיפור העיניים ומבקש להעניק להן עומק וזוהר באמצעות פורמולות מועשרות בשמנים וויטמינים, מרקמים קרמיים וגימורים בוהקים במיוחד. לליין הצלליות הבודדות של המותג מתווספים גוונים מטאליים חדשים, שניתנים לשימוש יבש ורטוב. כמו כן, המותג מתחדש במסקרה חדשה, המעניקה נפח משמעותי לריסים.



KIKO Magnetic Impact Eyeshadow – צללית בודדת בגימור מטאלי ומרקם קרמי, בעלת פורמולה המציעה פיגמנט עשיר וכיסוי גבוה כבר מההנחה הראשונה. המרקם המשיי של הצללית מבטיח גימור חלק, טשטוש קל ונוחות מקסימלית על העפעף.

צללית Magnetic Impact מיועדת לשימוש יבש בלבד והיא מוצעת ב-6 גוונים חדשים:

·       01 Magnetic Platinum – לבן עם ברק ורדרד בהיר מאד
·       02 Champagne Queen – בז' שמפניה
·       03 Night Bonfire – זהב ורוד
·       04 Lash Copper – נחושת
·       05 Golden Star – זהב צהוב
·       06 Ethereal Green – ירוק בהיר עם נגיעות אפרפרות


KIKO High Pigment Wet & Dry Eyeshadow – צללית בודדת לשימוש יבש או רטוב, מוצעת בגימור מאט או סאטן. הסדרה מתחדשת כעת ב-6 גוונים חדשים, כולם על-בסיס הצבע החום. המרקם של הצללית קרמי ונצמד בצורה מושלמת לעפעף, עם עמידות של עד 8 שעות. הפורמולה שלה מועשרת בויטמין E, שמן זרעי כותנה ותמציות קמומיל, המעניקים לה מגע עדין וקליל על העפעף, תוך כדי טיפוח העור העדין של העפעף.

הגוונים החדשים הם:

·       108 Intense Nutmeg – חום מוסקט (מאט)
·       109 Exotic Curcuma – חום בינוני עם תת-גוון צהבהב (סאטן)
·       110 Indian Masala – חום חם בינוני (מאט)
·       111 Tropical Cinnamon – קינמון חם (סאטן)
·       112 Star Anise – חום כהה חם (מאט)
·       113 Sweet Paprika – חום בורדו עז (סאטן)


KIKO Maxi Mod Mascara – מסקרה המיועדת להעניק הגדרה ונפח לריסים. המרקם שלה גמיש ומאפשר לבנות שכבות של חומר על הריסים, מבלי ליצור גושים או להכביד על הריסים. הפורמולה של המסקרה מכילה תמציות שמן קיק להזנה וריכוך של הריסים. כמו כן, היא מצויידת במברשת קטנה עשויה מאלסטומר גמיש, כדי לספק מריחה אחידה של החומר על הריסים ולהגיע גם לקטנים והקצרים שבהם.



המסקרה מוצעת בגוון אחד – שחור עז.


הצלליות החדשות והמסקרה הושקו בימים אלו בחנויות המותג באיטליה והם יהיו זמינים בקרוב בנקודות המכירה של "קיקו" ברחבי העולם. מקווה שגם בישראל...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails