יום שני, 17 ביוני 2019

essie x Jonathan Van Ness


אם יצא לכם פעם לצפות בתכנית הראליטי "עין קווירית" (Queer Eye) של נטפליקס, רוב הסיכויים שהתאהבתם בטירוף בג'ונתן ואן נס (Jonathan Van Ness), מומחה השיער והטיפוח של סדרת הלהיט הנ"ל. יש לו טקסטים קורעים מצחוק לצד אישיות אנרגטית מאד, שקשה מאד לא להפוך למעריץ אובססיבי שלו. גם מותג הלקים הפופולרי essie זיהה את הפוטנציאל הטמון בו ובתזמון מדוייק עם חודש הגאווה, בחר בו להיות הפנים הגבריות הראשונות של המותג.



את הבשורה המפתיעה חלק ואן נס עם מעריציו הרבים באמצעות דף האינסטגרם שלו: "אני כל-כך גאה להודיע שחברתי ל- @essie כשגריר הלא-נשי הראשון שלהם לחגיגה של גאווה! בשבילי, לקים תמיד היו צורה של ביטוי עצמי. כעת זה אומר שהגיע הרגע למניקור צבעוני. ללבוש אותו בגאווה!"


כאמור, השותפות של ואן נס ו- essie מתרחשת לכבוד חודש הגאווה והיא מייצגת את שמחת הביטוי העצמי וההכללה. אבל לא מדובר פה ביצירת גוון לק חדש ביחד עם המותג, אלא במשהו הרבה יותר מגניב: עיצוב מניקור בהשראת הצבעים התוססים של דגל הגאווה. העיצוב הנבחר נעשה על-ידי שימוש בשבעה גוונים קיימים של המותג, שצוותו יחדיו לכדי פסיפס צבעוני על-ידי המדריכה הראשית הבינלאומית של המותג, ריטה רימארק (Rita Remark).


"חלק מדוגמאות הציפורניים האהובות עלי הן כאשר מערבבים שני סגנונות ביחד. למשל, העיצוב הזה כולל אלמנטים של ציור מופשט ביחד עם עיצוב שיש," מסבירה רימארק. "רצינו שבמקום שצבעי הקשת יצויירו בצורת קשת טיפוסית, הם יושפרצו אנרגטית על כל ציפורן ויצרו עיצוב אמנותי מהנה. עיצובי ציפורניים נועזים כמו אלו הם אידיאליים כאשר צובעים רק שלוש או ארבע ציפורניים. על כל עשר הציפורניים עיצוב כזה אולי יראה מדהים, אבל רק על כמה, זה יהיה איזון מושלם." את המדריך ליצירת העיצוב הנבחר, תוכלו למצוא כאן.


אין ספק, כי קמפיינים מסוג זה מוכיחים שיופי יכול להיות משהו הרבה יותר עמוק. אגב, קו חשיבה זה הוא נושא מרכזי בפילוסופיית היופי של ואן נס, אותה הוא מיישם גם על רגשותיהם של משתתפי התוכנית "עין קווירית" בנוסף לאופן שבו הם נראים, ללא קשר למין שלהם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails