יום ראשון, 16 ביוני 2019

Estée Lauder Advanced Night Repair Intense Reset Concentrate


"אסתי לאודר" מציגה את Advanced Night Repair Intense Reset Concentrate – מוצר חדש בסדרת ANR המהוללת של המותג, אשר מהווה מעין טיפול הצלה ליילי, המתמקד באתגרים היומיומיים של החיים, שאחראים על יצירת גירויים, אדמומיות ויובש בעור.



הפורמולה של המוצר מגיעה במרקם ג'ל תחליבי עם ניחוח לבנדר מרגיע, המחזק את תחושת השלווה והרוגע בזמן השינה. המוצר מגביר את החלקות של העור והבהירות שלו, תוך שהוא מספק לו לחות למשך 24 שעות. למעשה, במותג מבטיחים כי הפורמולה של המוצר החדש מסייעת לרכך את מראה העור המגורה בתוך שעה, תוך שיפור יכולת ההתאוששות שלו, על-ידי חיזוקו והפיכתו לעמיד יותר בפני לחצים אינטנסיביים. כמו כן, הוא מעדן את מראה העור, מפחית נראות נקבוביות פעורות ומגביר באופן משמעותי את הבהירות והזוהר שלו.



פורמולת הסרום החדש מבוססת על טכנולוגיית Chronolux S.O.S, המצילה ומאפסת את מראה העור במהירות. בנוסף, הוא מספק לעור לחות למשך 24 שעות עם חומצה היאלורונית בריכוז של פי 15 באמצעות קומפלקס בעל משקל מולטי-מולקולרי. כמו כן, הפורמולה שלו כוללת אנטי-אוקסידנטים (נוגדי חימצון) רבי-עוצמה המיועדים להגן על העור מפני נזקי רדיקלים חופשיים.


המוצר יעלה על המדפים ברחבי העולם החל מסוף יוני 2019. אגב, מי שמובילה את הקמפיין שמלווה את המוצר היא הדוגמנית גרייס אליזבת, שגרירת היופי של "אסתי לאודר".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails