יום חמישי, 6 ביוני 2019

PAYOT Blue Techni Liss Line


מותג הקוסמטיקה הצרפתי "פאיו" מציג את Payot Blue Techni Liss - סדרת טיפוח אנטי-אייג'ינג חדשה, המיועדת להחזיר לעור הפנים את הזוהר שלו, לתקן ולמנוע פגמים וקמטוטים ולהגן עליו מפני רדיקלים חופשיים.



החיים המודרניים מרתקים אותנו מול מסכי הטלפונים, המחשבים והטלוויזיות למשך שעות ארוכות ביממה. מסכים אלו פולטים אור כחול, שגליו חודרים עמוק לתוך שכבות העור ומאיצים את תהליכי ההזדקנות שלו. סדרת המוצרים החדשה של "פאיו" מבוססת על קומפלקס רכיבים פעילים ייחודי בשילוב ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית והיא נועדה לשמש כמחסום הגנה למתקפת האור הכחול, לטפל ולתקן בפגמים בעור ולהחזיר לו את הזוהר הטבעי שלו.


בין הרכיבים הפעילים שמכילה פורמולת המוצרים הייחודית ל"פאיו", ניתן למצוא תמצית פרחי Chaste Tree (שיח אברהם) ותמצית Horehound (ערער מצוי) המאזנות את ההפרעות בחילוף החומרים של העור ומגנות עליו מפני השפעות האור הכחול. כמו כן, הפורמולה מכילה שילוב של שתי חומצות היאלורוניות (מרושתת ובעלת משקל מולקולרי גבוה) המחליקות את פני העור וממלאות אותו מבפנים. לזה מתווסף ניחוח נפלא של ורדים ואגסים.


הסדרה כוללת ארבעה מוצרים:

Payot Blue Techni Liss Concentre (מחיר: 149 ₪, תכולה: 30 מ"ל) – סרום מרוכז בעל מרקם ג'ל נמס. מגן מפני רדיקליים חופשיים, מחליק את פני העור, ממלא קמטוטים ומעניק נפח לעור;

Payot Blue Techni Liss Jour (מחיר: 149 ₪, תכולה: 50 מ"ל) – קרם יום בעל מרקם קטיפתי. מגן מפני רדיקליים חופשיים, מחליק קמטוטים, משחזר את זוהר עור הפנים, מרפה את שרירי הפנים, ומעניק נפח לעור;

Payot Blue Techni Liss Nuit (מחיר: 149 ₪, תכולה 50 מ"ל) – קרם לילה לחידוש ותיקון העור בעל מרקם ג'ל קטיפתי. מחליק קמטוטים, משחזר את זוהר עור הפנים ומסייע בהתחדשות העור במשך הלילה;

Payot Blue Techni Liss Regard (מחיר: 139 ₪, תכולה: 15 מ"ל) – קרם עיניים המגן מפני רדיקליים חופשיים, מחליק את העור, מטפל בכהויות ונפיחויות, משחזר את הזוהר ומרפה את השרירים. הקרם כולל כדורית "רפלקטור" המסייעת במריחת הקרם באזור העיניים, תוך שחרור עדין ומבוקר של הקרם לאזור בו העור עדין ביותר.


את מוצרי הסדרה ניתן להשיג בנקודות המכירה של PAYOT ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים ברחבי הארץ.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails