יום שני, 24 בפברואר 2020

Fenty Beauty Full Frontal Mascara


"פנטי ביוטי", מותג הקוסמטיקה של ריהאנה (Rihanna), ממשיך לכבוש את עולם היופי עם השקתה של המסקרה הראשונה של המותג - Full Frontal Mascara.



המסקרה החדשה בעלת השם המבטיח, מתוארת כבעלת מברשת ייחודית – שטוחה בצידה האחד ושמנמנה בצידה השני (flat-to-fat brush), והיא מסוגלת לעשות הכל: להרים את הריסים, להאריך ולעגל אותם וגם להעניק להם נפח משמעותי. הצד השמנמן שלה מספק כמות מקסימלית של חומר כדי להרים ולהאריך מיידית את הריסים, בעוד הצד השטוח של המברשת מאפשר להגדיר ולעגל אותם. באמצעות הקצה המעוגל של המברשת ניתן להגיע לכל הריסים הקטנטנים ביותר (גם אלו שלא ידענו שהם קיימים) ולמשוח אותם בקלות.




בנוסף, פורמולת המסקרה עמידה לטווח ארוך, היא ניתנת לבנייה בקלות ומאפשרת מספיק זמן כדי להוסיף שכבות, לעגל, לסרק וכיוצ"ב – עד להשגת המראה המיוחל. כמו כן, המסקרה עמידה בתנאי לחות, דמעות וזיעה מבלי להמרח או להתפורר והיא 100% נטולת אכזריות!



את הקמפיין למסקרה מובילה, כמובן, ריהאנה בעצמה, שהתייצבה מול עדשת המצלמה של דניס לאופולד (Dennis Leupold). אגב, על האיפור בקמפיין אחראית פריסילה אונו (Priscilla Ono) והשיער הופקד בידיו של יוסף (Yusef).



המסקרה Full Frontal זמינה בימים אלו בנקודות המכירה של Fenty Beauty ברחבי העולם ומחירה עומד על סך של 24$.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails