יום שלישי, 11 בפברואר 2020

Lancôme La Vie Est Belle Intensément


בדיוק לקראת הוולנטיין'ס דיי, מציגים "לנקום" את La Vie Est Belle Intensément - גרסה חדשה לבושם הכה פופולרי שלהם, שמגיעה בגוונים ותווים אדומים תוססים, היוצרים אפקט מלא תשוקה. יופיו של רגע מיוחד זה מועבר בשילוב חדש של פרחים, פירות ותווים עציים שופעים כמו תחושת אושר נפלאה.



La Vie Est Belle Intensémen, היצירה האחרונה של "לנקום", שואלת כמה מתווי היסוד של הבושם המקורי בסדרה, אבל משלבת אותם בצורה חדשה ומפתיעה. הניחוח פותח עם ברגמוט, פלפל ורוד תוסס ופטל מתוק עדין, מה שמוביל אותנו אל לב פרחוני משולב של יסמין סמבק ופרח התפוז, המרוככים על-ידי עוקץ העקרב. הבסיס משלב אירוס אדום עם וניל חושני, פצ'ולי, סנדלווד ובנזואין.

"אושר הוא רטט שחי בכולנו. הוא חולף, אך אינטנסיבי. הוא כאן ועכשיו.
הוא רוטט באו דה פרפיום החדש 
La vie est belle Intensément."




הבקבוק של הבושם שומר על העיצוב המוכר של הניחוחות הקודמים בסדרה, כולל הסרט המקשט את צווארו, רק שהפעם הכל מגיע בגוון ורוד כהה יותר מהמהדורות האחרות. אגב, גם את הקמפיין לניחוח החדש בסדרה ממשיכה להוביל השחקנית היפה ג'וליה רוברטס (Julia Roberts), שם היא מופיעה כשהיא לבושה בשמלת טול ורודה.


הבושם Lancôme La Vie Est Belle Intensément יושק החודש (פברואר 2020) ברחבי העולם ויהיה זמין בגדלים של 30, 50 ו- 100 אד"פ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails