יום שלישי, 25 בפברואר 2020

OLAY מתחייבים לא לבצע ריטושים בפרסומות


מותג הטיפוח האמריקאי Olay, שחזר לאחרונה (לפחות באופן חלקי) למדפי הסופר-פארם בארץ, הצהיר לפני ימים אחדים כי הוא מתחייב להפסיק, עד סוף השנה, לרטש את עורן של הדוגמניות שיופיעו במסעות הפרסום שלו בעיתונות, בטלוויזיה ועל-גבי הרשתות החברתיות.



שימוש בפוטושופ ואמצעים דומים אחרים במודעות פרסום אינו סוד. יחד עם זאת, התמונות המרוטשות הללו גורמות תסכול לנשים רבות בגלל השאיפה לראות את עצמן עם עור צח ונקי מכל פגם, בדיוק כמו אותן הדוגמניות בפרסומות. בשנים האחרונות השכילו בתעשיית היופי להבין, שנשים מעדיפות לראות תמונות ריאליסטיות יותר, שיוכלו להזדהות איתן. כעת כאמור, מותג הטיפוח Olay עושה מהלך אמיץ ומודיע באופן רשמי, כי הוא מתחייב להפסיק לרטש את העור בכל חומרי הפרסום שלו, כולל תוכן שנוצר על-ידי משפיעני המותג. "נשים עומדות כל הזמן בציפיות סותרות לגבי המראה החיצוני שלהן. Olay מתחייבת להוריד לאפס את ריטוש העור בכל הפרסומים שלה עד שנת 2021," כך פורסם ע"י המותג באתר האינטרנט שלו.

את השינוי מתחילים Olay ליישם באמצעות קמפיין חדש בהובלת שגרירות המותג: השחקנית ביזי פיליפס (Busy Philipps), מגישת הטלוויזיה לילי סינג (Lilly Singh) והדוגמנית דניס בידוט (Denise Bidot). במסגרת הקמפיין, יעלו פרסומות של המותג עם לוגו של Olay Skin Promise, שיבטיח ללקוחות שהמודעה לא רוטשה כלל. בהמשך, יופיע הלוגו על כל מודעות הפרסום שיעלו בדפוס, בטלוויזיה וברשתות החברתיות.


שגרירת המותג, השחקנית והמגישה ביזי פיליפס (Busy Philipps), נרגשת מאד להיות חלק מהמהלך החשוב שעושה Olay: "אני יותר מגאה להיות חלק מ- Olay Skin Promise. כאמא לשתי בנות, אני מבינה את החשיבות של להיות מודל לחיקוי אותנטי בכל מובן המילה. Olay מייצגת נשים כבירות ואני אוהבת לראות אותה משתמשת בפלטפורמה הענקית שלה כדי לעודד נשים בכל מקום לחיות את החיים בצורה אותנטית ובלתי מתנצלת. מעולם לא ניסיתי להסתיר את הפגמים שלי. יש לי קווי צחוק, אבל קיבלתי אותם כשצחקתי עם ילדיי ובעלי. הם אמיתיים והם מיוחדים. מרגש לעבוד עם מותג כמו Olay כדי לצעוק את זה מהגגות!"

"עבור Olay לנקוט בעמדה כזו ולהגיד 'אנחנו עוסקים בטיפוח העור, אנחנו מתכוונים לתת לך להרגיש הכי טוב ולהרגיש הכי בטוחה בעצמך' – זה באמת עניין גדול," אומרת פיליפיס.


חשוב להבהיר, כי למרות שמודעות הפרסום של המותג לא ירוטשו, לא מן הנמנע הוא שהדוגמניות שיככבו בהן תהיינה מאופרות לחלוטין. אמנם Olay הוא לא מותג היופי והלייפסטייל היחיד שמצטרף לטרנד "המראה האמיתי", אבל יהיה מעניין לראות לאן המהלך הזה יוביל בהמשך. יחד עם זאת, יש לזכור שמרבית המשפיענים ברשתות החברתיות עדיין נוטים להציג מציאות מדומה ומשתמשים בפילטרים המעבירים מסרים מעוותים. נקווה שהמהלך של Olay יקדם שינוי גם בעולם הרשתות החברתיות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails