יום ראשון, 23 בפברואר 2020

YSL Touche Eclat Le Teint Creme


בית "איב סאן לורן" מציגים את Touche Eclat Le Teint Creme – גרסה משודרגת יותר של המייקאפ הנמכר ביותר שלו.



הפורמולה המשורגת של המייקאפ הפעם יותר "טבעית", כאשר מתווספות להרכב תמציות קלנדולה (ציפורני חתול) ומרשמלו (או יותר נכון, סביר להניח שמדובר בתמצית של שורש Althea Officinalis/נטופית רפואית, שעל בסיסו ייצרו בעבר את המרשמלו) - שני צמחים אלו מגיעים מהגן של איב סאן לורן. תמצית הקלנדולה מרגיעה את העור, מבטלת אדמומיות ומעניקה לפנים גוון אחיד, בעוד שתמצית המרשמלו מגנה על העור מפני גירויים חיצוניים. כך שלמייקאפ מתווספות בעצם תועלות טיפוח לעור. אגב, המייקאפ מצוייד גם ב- 10SPF להגנה מפני קרינת השמש.


מרקמו של המייקאפ החדש הינו קרמי קליל ו"נושם", אבל יחד עם זאת הוא מעניק כיסוי גבוה דיו כדי לטשטש את הפגמים בעור ולהעניק לו גימור חלק עם זוהר טבעי.

בליין מוצעים, לפי שעה, 7 גוונים בלבד:

·       B10
·       BR10
·       B20
·       BR20


·       B25
·       B30
·       B40


אריזת המייקאפ עוצבה בהשראת חליפות הטוקסידו המפורסמות של בית האופנה הצרפתי, עם קווים מוזהבים ישרים ובקבוק משאבה שקוף, דרכו ניתן לראות את הגוון שהוא מכיל.


אגב, יחד עם המייקאפ מציג המותג גם את YSL Touche Éclat Blur Primer Silver – פריימר חדש שמבהיר ומאזן את העור, תוך שהוא מטשטש נקבוביות ופגמים אחרים. הפריימר מכיל חלקיקים כסופים מנצנצים יחד עם פיגמנטים חדורי-אור ו-4 שמנים מזינים (בדיוק כמו מקבילו המוזהב). הוא קליל ולא שמנוני והוא מעניק לעור מראה זוהר מושלם של אור ירח.


המייקאפ והפריימר החדשים הושקו ממש בימים אלו בכמה מדינות באירופה ובקרוב יגיעו גם לשאר נקודות המכירה של המותג בעולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails