יום ראשון, 23 בפברואר 2020

בקרוב: מוצרים חדשים מ-Smashbox


"סמאשבוקס" ישיקו ממש בקרוב שני מוצרים חדשים: Halo Glow Highlighter Duo – הילייטר דו-גווני, ו- Fresh Perfecting Powder Foundation – מייקאפ פודרה בתפזורת.



Smashbox Halo Glow Highlighter Duo – היילייטר ורסטילי דו-גווני, כאשר כל אחד מהגוונים שלו מגיע במרקם וגימור שונה, ומאפשרים ליצור אפקט זוהר בהתאמה אישית. הגוון בעל המרקם הקרמי מספק זוהר עדין, בעוד זה שבמרקם הפודרתי משיי מספק בוהק פנינתי מנצנץ אינטנסיבי. הגימור שלו קטיפתי וחלק מבלי להדגיש את מרקם העור. ניתן להשתמש בכל אחד מהגוונים בנפרד או לשלב ביניהם.


ההיילייטר מוצע בשני שילובי גוונים:

·       Champagne Light – מתאים לגוון עור בהיר עד בינוני
·       Bronze Medium – מתאים לגוון עור בינוני עד כהה


Smashbox Halo Fresh Perfecting Powder Foundation – מייקאפ פודרה בעל כיסוי קליל עד בינוני ועמיד לאורך שעות ארוכות, המגיע באריזת קומפקט עם מטחנה מובנית, הגורסת את הפודרה לאבקה דקיקה ורכה. כתוצאה מכך, הגימור של המייקאפ מתקבל בצורה טבעית וחלקה, ממש כמו בשימוש באיירבראש. כמו כן, המטחנה המובנית מספקת כמות מדודה לשימוש, מבלי ללכלך.


פורמולת המייקאפ כוללת רכיבים מזינים ומטפחים את העור, ביניהם ניתן למצוא גרגירי גוג'י, זהב ופפטידים. הוא מתקבע על העור למשך שעות ארוכות מבלי להדגיש קמטוטים או להראות קמחי.

המייקאפ מוצע ב-10 גוונים שונים:

·       Very Fair
·       Fair
·       Light
·       Light/Medium
·       Medium
·       Medium/Dark
·       Dark
·       Dark/Deep
·       Deep
·       Very Deep


Smashbox Photo Finish Vitamin Glow Primer - פריימר מרענן, במרקם ג'ל-מיימי, מועשר בוויטמינים B, C ו-E ומיועד להחיות, ללחח ולהכין את העור לקראת האיפור שיונח מעליו. כמו כן, הפריימר מיועד להעצים את הזוהר הטבעי של העור. 


כל המוצרים החדשים יושקו ברחבי העולם החל מה-1 במרץ 2020. לישראל המוצרים יגיעו בסביבות מאי-יוני 2020.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails