יום חמישי, 8 באפריל 2021

Givenchy Prisme Libre Blush Summer 2021

לקראת קיץ 2021 משיקים "ג'יבנשי" את Prisme Libre Blush – מוצר חדש בסדרה הפופולרית של המותג.


ה- Prisme Libre Blush הינו, למעשה, מוצר הלחיים הראשון בסדרה האייקונית של פודרת ארבעת הגוונים של המותג. גם הסומק החדש מורכב אף הוא מארבע פודרות אולטרה עדינות בגוונים הרמוניים שונים, שעל-ידי שילובן ניתן להשיג סוג של שטיפת צבע מלא חיוניות על הלחי ולא סתם כתם צבע.

מוצרים בסדרת Givenchy Prisme Libre


הסומק החדש משתמש בפיגמנט פוטוכרומי (תחמוצות טיטניום וברזל), היוצר תחושת שטיפה דרמטית המורגשת בכל מקום ובכל תאורה. למעשה, הפיגמנט המיוחד משנה את נראות עוצמת הצבע על-גבי העור על-פי השפעת הגורמים הסביבתיים, כמו אור וטמפרטורה.

הפיגמנט הנקי של הסומק מעניק לעור אפקט של אור שמגיע מבפנים החוצה. הסומק בעל גימור שקפקף, גם כשהוא מיושם בשכבות ושומר על צבע רענן במשך 12 שעות, מבלי לדהות.

ה- Prisme Libre Blush מוצע בארבעה גוונים שונים:

·         No.1 Lilac Chiffon – גוונים ורודים סגולים בהירים

·         No.2 Rose Taffeta – גוונים ורודים חמים




·         No.3 Coral Veil – גוונים כתומים קורליים

·         No.4 Siena Organza – גוונים חומים כתמתמים




כל סומק מגיע באריזה מרובעת, מחולקת לארבעה גוונים הרמוניים, עם מכסה פילטר (מסננת) בצורת הלוגו של המותג (4G). לאריזה מצורף פאף, אותו יש להצמיד לפילטר, לנער את המוצר כפעמיים. את החומר שנצמד לפאף יש להניח בטפיחות על איזור הלחיים ולפזר אותו בתנועות סיבוביות קטנות.

בגלל שמדובר בפודרה עדינה מאד, אין כל צורך לדאוג מ"הכתמה" על העור בגלל עומס חומר. כמו כן, הסומק מצליח לתקן בצורה טבעית אי-אחידות בגוון העור, להחיות עור עמום ולהעניק לו גימור משיי.

סדרת הסמקים החדשה של "ג'יבנשי" תושק באסיה החל מה-4 ביוני 2021. טרם ידוע לי מתי היא תהיה זמינה גם באזורינו, אבל מבטיחה לעדכן בהקדם.

 

תגובה 1:

  1. גם אחרי ניעור הקופסא של הפודרה והסומק החומר לא יוצא ולא ניתן להתאפר, מאד בעייתי…..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails