יום ראשון, 11 באפריל 2021

L’Oreal x Elie Saab Collection

"לוריאל פריז" ומעצב האופנה הלבנוני אלי סאאב מתאחדים בכדי לגרום לנשים להרגיש יפות ומועצמות ביום כלולותיהן או בכלל, תוך הכנסת מגע קסום לחיי היומיום שלהן. קולקציית האיפור האוניברסלית נשענת על הצטיינות מדעית ומובחנות צבעונית ללא תחרות של "לוריאל פריז" בשילוב האומנות והעידון המשובח של סאאב.


"המטרה שלי תמיד היתה לגרום לנשים להראות יפות והקולקציה הזו מאפשרת לי להביא מיגוון מוצרים שיתאימו לחיי נשים, יסייעו להן להרגיש יותר אלגנטיות ובטוחות ביומיום שלהן," מסביר אלי סאאב.

סאאב, נחשב לאחד המעצבים המוערכים בתעשיית האופנה. יצירות ההוט קוטור שלו עיטרו שטיחים אדומים רבים ואינספור חתונות מדהימות – שלא לדבר על חתונות מלכותיות. חגיגת העוצמה הנשית השופעת הזו היא זו שחיברה בין "לוריאל פריז" ואלי סאאב, כדי להקסים ולהעצים נשים באופן קולקטיבי. התוצאה היא קולקציית איפור מפנקת, המאפשרת לכל אשה להרגיש מיוחדת.

לדברי דלפין ויגואר-הובאסה (Delphine Viguier-Hovasse), נשיאת "לוריאל פריז" העולמית, "לא מדובר פה רק בשיתוף פעולה אופנתי. השקת הקולקציה הזו בתקופה חסרת תקדים כל כך מהווה עבור 'לוריאל פריז' ואלי סאאב דרך להבאת אופטימיות, יופי וערך עצמי; דרך נגישה לכל אשה להתמכר למעט אסקפיזם ולחוות את הכוח שמקורו ביופי."

הקולקציה שמשיקים השניים כוללת 9 פריטים במהדורה מוגבלת, כאשר כולם מגיעים באריזות מעוצבות בגווני ורוד וזהב ונושאות את הלוגו של אלי סאאב:

L’Oreal Paris X Elie Saab La Palette Eyeshadow Palette – פלטת צלליות, הכוללת 9 גוונים בגימור מאט או שימר. המרקם של הצלליות הינו רך ונעים והן ניתנו לטשטוש ולמיזוג בקלות. הפלטה מגיעה עם מראה מובנית.





L’Oreal x Elie Saab Le Volume Haute Couture Mascara – מסקרה מסדרת Paradise, המיועדת להאריך את הריסים ולהעניק להם נפח. פורמולה המסקרה המשודרגת מועשרת ברכיבים מזינים כמו שמן קיק ושמן ורדים, המותירים את הריסים רכים וקלילים כמו נוצה. כמו כן, המברשת של המסקרה עשויה מסיבים רכים, מה שמקל על המריחה, ללא הותרת גושי חומר מיותרים.





L’Oreal x Elie Saab Brilliance Lip Gloss – ליפגלוס בעל פורמולה לא דביקה, שמעניקה נפח לשפתיים עם לחות עשירה. התוצאה: מראה שפתיים מלא ותחושת רכות מושלמת. הליפגלוס מצוייד באפליקטור מעוצב מיוחד, שטרם נראה כמותו.

בקולקציה מוצעים 3 גווני ניוד מקסימים:

·         01 Spice Drama

·         02 Ambre Choc

·         03 Oud Provocatant



L’Oreal x Elie Saab Bridal Collection Le Lipstick – שפתון בעל פיגמנט עשיר, מרקם קרמי וגימור סאטן. הפורמולה שלו מועשרת ברכיבי לחות והזנה כמו שמן חוחובה וויטמין E.



השפתון מוצע בקולקציה בארבעה גוונים שונים:

·         01 Music Impact

·         02 Santal Clash

·         03 Rose Bang

·         04 Royal Attitude




הקולקציה הושקה בימים אלו באנגליה ואני מקווה מאד שהיא תגיע גם אלינו מתי שהוא...

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails