יום שני, 19 באפריל 2021

Wet n Wild x SpongeBob SquarePants Collection

מותג האיפור Wet n Wild בשיתוף פעולה עם "בוב ספוג מכנס מרובע" השיקו קולקציית איפור מקסימה ומגוונת, הכוללת מוצרי איפור ואקססוריז צבעוניים נחשקים. אוסף חובה למכורים!


הקולקציה מציעה כל מה שצריך כדי ליצור כל מראה שעולה בדמיונכם: צלליות, היילייטר, מיסט לחותי לפנים, מברשות, מנקה מברשות ועוד. כל המוצרים מגיעים באריזות צבעוניות, שמעוטרות בדמויותיהם האהובות של בוב ספוג וחבריו התת-קרקעיים.



הקולקציה הכייפית, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את המוצרים הבאים:

Wet n Wild SpongeBob SquarePants Nautical Nonsense Palette (14.99$) – פלטת צלליות, הכוללת 18 גוונים תוססים בגימורים שונים של מאט, שימר, מטאלי וגליטר. שמות הגוונים, מן הסתם, קשורים לעולמו של בוב ספוג:




·         Mayonnaise

·         One Eternity Later

·         Tartar Sauce

·         Shady Soals

·         Bikini Bottom

·         Aye Aye Captain

·         Sea Star

·         Best Day Ever

·         SquarePants

·         Pretty Patty

·         Jellyfish Jam

·         Gare-Bear

·         Howdy Y’all!

·         Me Money

·         Order Up

·         Absorb The Love

·         Load of Barnacles

·         Secret Formula

הפלטה מגיעה באריזת פלסטיק כחולה עם מכסה שקוף, המעוטר בדמויות החמודות של בוב ספוג וחבריו.




Wet n Wild SpongeBob SquarePants Powder Highlighter ($4.99) – היילייטר בגוון זהב צהבהב, מגיע באריזת פלסטיק כחולה מרובעת, עם מכסה שקוף מעוטר בדמותו של בוב ספוג.




ההיילייטר עצמו בעל מרקם חמאתי רך, שמתמזג בצורה מושלמת וקלה עם העור. הפורמולה שלו מועשרת במיקרו פנינים עדינות, שלוכדות את קרני האור ומעניקות לעור מראה זוהר.



Wet n Wild SpongeBob SquarePants Flat Kabuki Makeup Brush
($7.98) – מברשת קבוקי שטוחה, בעלת סיבים רכים שאוספים את החומר ומפזרים אותו בצורה אחידה על העור. המברשת מתאימה לשימוש עם מוצרים יבשים ורטובים כאחד ומספקת שליטה מושלמת. כמו כן, הגודל שלה מושלם לנשיאה בתיק לכל מקום.



Wet n Wild SpongeBob SquarePants Sandy Round Kabuki Makeup Brush ($7.98) – מברשת קבוקי עגולה, בעלת סיבים סינתטים רכים הגזורים בצורת הכיפה האייקונית של סנדי. המברשת אוספת את החומר בצורה טובה ומפזרת אותו באופן אחיד עם גימור מלוטש. גם מברשת זו מתאימה לנשיאה בתיק לכל מקום, בגלל גודלה הקומפקטי.



Wet n Wild SpongeBob SquarePants B.F.F Hydrating & Brightening Setting Mist (8.99$) – מיסט (תרסיס) מחייה לפנים, שמיועד להכין את העור לפני הנחת האיפור (מטשטש נקבוביות ופגמים קלים), לספק לו לחות מרעננת ולהבהיר את גוון הפנים בשל תכונות ההארה שלו. בנוסף, המוצר מעניק גימור מושלם לעור עם אפקט של זוהר רך.




Wet n Wild SpongeBob SquarePants F.U.N Purifying Setting Mist (8.99$) – מיסט שמיועד לטהר נקבוביות ולצמצם את המראה שלהן. הפורמולה שלו מועשרת בתמצית קליפת קינמון המסייעת בהפחתת עודפי שומן וגודש, ניאצינאמיד להבהרת גוון העור ותמצית צנטלה אסיאטיקה להרגעת העור. כמו כן, המיסט משמש לקבע את האיפור ולהעניק לו מראה רענן לאורך שעות ארוכות.




Wet n Wild SpongeBob SquarePants Makeup Sponge (5.99$) – ספוג מלבני צהוב ונקבובי. הספוג עשוי מחומר הידרופילי ייחודי, שמבטיח ספיגה מופחתת ובזבוז חומר מיותר, תוך כדי טשטוש ומיזוג החומר אל העור, מבלי להותיר סימנים. קצהו האחד גזור שטוח והוא מושלם להנחת חומר בטפיחות (כולל ביצוע קונטור וטכניקת אפיה), בעוד שקצהו השני גזור בצורה מעוגלת ומתאים לטשטוש ומיזוג החומר עם העור, ללא מאמץ.




הספוג מעוצב בדמותו החמודה של בוב ספוג, כולל החולצה, העניבה והמכנסיים שלו.



Wet n Wild SpongeBob SquarePants Squidward Makeup Sponge (5.99$) – ספוג איפור בצבע ירוק פסטלי, המעוצב בדמותו של סקווידוויד. הספוג עשוי גם הוא מחומר הידרופילי וצורת "שעון החול" שלו משתלבת בנוחות ביד. צידו הצר מושלם לשימוש באזורים קטנים וצרים בפנים, בעוד שצידו האחר מאפשר טשטוש ומיזוג החומר באזורים נרחבים יותר בצורה חלקה וקלה.




Wet n Wild SpongeBob SquarePants Patrick Makeup Sponge (5.99$) – ספוג איפור בצורת פטריק סטאר, כוכב הים. הספוג עשוי חומר הידרופילי וצורת הטיפה שלו בעלת הבסיס הרחב מכסה בצורה חלקה שטחים גדולים בפנים, בעוד הקצה המחודד מושלם ליישום מדוייק יותר באזורים כמו סביב האף, הסנטר ומתחת לעיניים.




Wet n Wild SpongeBob SquarePants Pineapple House Sponge Case (5.99$) – קייס בצורת אננס לנשיאת ספוגית איפור ולהגנה עליה מפני לכלוך או למנוע ממנה ללכלך. העיצוב המאוורר החדשני מאפשר לספוגית האיפור להתייבש כראוי בכל מקום. הקייס עשוי חומר סיליקוני גמיש ועמיד והוא מספק הגנה אולטימטיבית לספוגית.




Wet n Wild SpongeBob SquarePants Gary Sponge & Brush Cleansing Pads (8.99$) – ארבע רפידות/כריות לניקוי מברשות וספוגיות, שמורכבות יחדיו בצורת כריך המבורגר (2 רפידות בצורת לחמניה, רפידה בצורת המבורגר ורפידה בצורת חסה). כל רפידה מעוצבת עם מרקם וחריצים ייחודיים לה, כדי להציע ניקוי מותאם אישית לכל אביזר איפור. יש להעביר את המברשת או הספוגית על אותם חריצים כדי להוציא מהם את שאריות האיפור שנותרו עליהם. לניקוי עמוק יותר, מומלץ לטבול את המברשת או הספוגית בחומר ניקוי מתאים ולקרצף אותם על החריצים שברפידה.



הרפידות עשויות מסיליקון, כך שהן גם גמישות וגם קלות לניקוי בעצמן.



Wet n Wild SpongeBob SquarePants Gary the Snail Soap Suds Sponge & Brush Cleanser (5.99$) – מנקה יעיל למברשות וספוגיות, המסיר שאריות חומר ולכלוך בצורה קלה ומהירה, תוך שהוא שומר עליהם ומאריך את חייהם. ניתן להשתמש בו לבדו או בשילוב עם רפידות הניקוי שבקולקציה. חומר הניקוי מגיע בתוך צנצנת כחולה.



הקולקציה תהיה זמינה החל מה-20 באפריל 2021 באתר המותג. לצערי, לפי שעה הם לא מבצעים משלוחים לישראל, אבל אם תהיו מספיק זריזים, תוכלו לרכוש את מוצרי הקולקציה באמצעות "אמזון", בערך באותו מועד.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails