יום חמישי, 8 באפריל 2021

Guerlain Terracotta Bronzer SS2021

בשנת 1984 יצרו "גרלן" את אחד הברונזרים הנמכרים ביותר בשוק – ברונזר הטרקוטה. 37 שנה לאחר מכן, משיק מחדש המותג הצרפתי את הברונזר בששה גוונים חדשים, במטרה לתת מענה לגווני עור נוספים.


ההשראה ליצירת הברונזר המהפכני הגיעה, כאמור, ב-1984 במהלך טיול בלב המדבר, כאשר גרלן ראה את השתקפות השמש על-פני דיונות החול העצומות. מתוך גוונים בהירים ושטופי שמש אלו, שהשתרעו על-פני מרחבי החול, נוצרה הטרקוטה- פודרת הברונזר הראשונה.



נשים רבות אימצו מייד את הפודרה הזו בעלת האפקט הטבעי, שבצעד אחד בלבד היתה מסוגלת להאיר את עור הפנים, לא משנה מה העונה הנוכחית בשנה או גוון העור שלהן. תוך זמן קצר הפכה הטרקוטה למוצר יופי חובה, שמותגים רבים ניסו להעתיקו אבל לא הצליחו לשחזר את ההצלחה שלו. למעשה, בכל 30 שניות נמכר ברונזר טרקוטה ברחבי העולם!

בימים אלו ובהתאם למחוייבותו של בית "גרלן" לשמירה על איכות הסביבה, פורמולת ברונזר הטרקוטה שודרגה והיא עשויה מ-96% רכיבים ממקור טבעי. התחושה החושית הינה ללא שינוי, אבל אפקט הברונזה הטבעי הינו מרשים יותר והתוצאה הכללית מציעה מיזוג טוב יותר מתמיד עם העור.



פודרת הברונזר החדשה של טרקוטה מחבקת את כדור הארץ בצורה קרובה יותר מתמיד ושומרת על הטוב ביותר ממה שהפך אותה להצלחה במשך 40 שנה. כל זאת, תוך הגברת המצויינות שלה עוד יותר.

כהד למוצא המדברי, שהיווה השראה ליצירת פודרה זוהרת זו, הוסיפו ב"גרלן" כמה טיפות של שמן ארגן מרוקאי טבעי, הידוע בתכונות ההזנה שלו. בהיותם נאמנים להתחייבות הבית, בחרו "גרלן" בשמן ארגני של רשת הקואופרטיבים Targanine ("טרגנין"), שהוקמה לפני למעלה מ-15 שנה. מלבד ייצור מרכיבים שמקורם טבעי, רשת זו משתתפת בשמירה על משאבים מקומיים מאדמות מרוקו וביצירת תעסוקה יציבה באזורים הכפריים של המדינה. אגב, 4% המרכיבים הנותרים נבחרו גם הם בקפידה על-מנת להבטיח פורמולה משומרת לחלוטין ותחושה חושית ללא דופי.



עם טבעיות רבה יותר, מתקבלת על העור תוצאת איפור אמיתית יותר וחלקה עוד יותר. על-מנת ליצור את הפורמולה הזו, הנגזרת מרכיבים טבעיים, מעבדות "גרלן" יצרו פודרה דקה להפליא, הכוללת פיגמנטים מינרליים ושימרים זוהרים המתמזגים עם העור בשלמות ומבטיחים גימור שזוף זוהר מושלם. מעולם עד כה, לא התקבלה תוצאה כל כך טבעית מברונזר, שקרובה במרקמה לעור. התחושה שלו על העור היא כל-כך קלילה, עד שהיא אינה מורגשת כלל. בנוסף, תווים של ילנג-ילנג ופריחת התפוז, המחוממים על-ידי פולי טונקה ווניל, מעניקים לברונזר ניחוח קייצי.

את ברונזר הטרקוטה ניתן להשיג כעת בשלוש עוצמות שונות – בהיר, בינוני וכהה, כאשר כל אחד מהם מגיע בגוון קר או חם. ששת הגוונים הללו נועדו להתאים את עצמם לכל גווני העור, מה שהופך את הטרקוטה לברונזר האוניברסלי האולטימטיבי:

·         00 Light Cool

·         01 Light Warm



·         02 Medium Cool

·         03 Medium Warm



·         04 Deep Cool

·         05 Deep Warm




יחד עם הפורמולה המשודרגת, ייצרו ב"גרלן" גם מברשת חדשה, שעוצבה להגביר את המיזוג המושלם עם העור. זיפי המברשת עברו עיבוד מחודש והפכו לרכים במיוחד. סיבים אלו מותירים מעטה קל של פודרה על העור, על-מנת להבטיח תוצאה חלקה ואמיתית. אגב, במותג ממליצים לשמור על דרך הנחת הברונזר על העור, בצורת הספרה "3" (שמתחילה מהרקות, דרך הלחיים ומסתיימת בקו הלסת). צורה זו נותרה כמפתח לתהליך יישום מושלם.



הברונזרים החדשים בסדרת טרקוטה של "גרלן" הושקו לאחרונה ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails