יום שלישי, 6 באפריל 2021

Pupa Sun Days Summer 2021 Collection

קולקציית קיץ 2021 של "פופה" הופכת את השהייה בשמש לתענוג אמיתי וגורמת להשוויץ בשיזוף הנהדר בכל מקום.


הקיץ הוא תמיד העונה לה אני מייחלת ביותר במהלך השנה- בעיקר בזכות השמש והאור, הרצון להיות בחוץ והמראה השזוף, הבריא והזוהר. קולקציית הקיץ של "פופה" נועדה לסייע לנו במשימה עם שתי פלטות רב-תכליתיות בגוונים חמים ומלאי חיים, ליפ-באלם אלגנטיים ומוצרי פנים עם מקדם הגנה.

המוצרים בקולקציה אידיאליים לשימוש בקיץ מאחר והם מבטיחים לשלב בין פרקטיות ונשיות, עם אפקט בטיחותי. בנוסף, האריזות הצהובות בהשראת אחד מצבעי השנה של פנטון ל-2021 מהווה זריקה אמיתית של שמחה וחיוניות.

בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Pupa Sun Days Face-Eye Palette – פלטת פנים ועיניים, המגיעה בתוך אריזה צהובה עם מראה מובנית. הפלטה מכילה 6 פודרות, שנועדו להעניק לפנים מראה שזוף זוהר עם עיניים חושניות, מודגשות בצלליות מנצנצות. המרקם של הפודרות הינו משיי ונעים למגע, הן קלות לטשטוש ולמיזוג והן בעלות פיגמנט הניתן לבניה.

הקולקציה מציעה 2 פלטות, שכל אחת מהן מכילה 3 צלליות בגימורים שונים, סומק, ברונזר והיילייטר:

·         Sunrise – כוללת גוונים חמים, עם צלליות בגווני חום כהה, שנהב וברונזה

·         Sunset – כוללת גוונים קרים, עם צלליות בגווני טורקיז, חול מוזהב ולבן פנינתי




Pupa Sun Days Lip Balm – ליפ באלם עשיר בחמאת שיאה ונגזרות של ויטמין A ו-E נוגדי חימצון. הליפ באלם מבטיח מרקם עשיר ונוח על השפתיים לצד גוון עדין, שעוצב להיות עמיד בפני מסכות הפנים.

בקולקציה ניתן למצוא 2 גוונים שונים:

·         Sunshine – ורוד ניודי חם

·         Sunkiss – ורוד ניודי בוהק



Pupa Sun Days BB Bronzer – קרם לחות עם גוון ומסנן קרינה נגד UVA ו-UVB ברמה של SPF30. הקרם בעל המרקם הקליל והרענן עוצב להעניק לעור 100% אפקט של "נשיקת שמש". הוא מזין את העור בלחות ובאותו הזמן מעניק לו מראה שזוף קליל וזוהר - מוצר אידיאלי למי שאוהבת איפור פנים קליל.

הקרם מוצע בקולקציה בשני גוונים שונים:

·         Light Skin – לבעלות עור בהיר

·         Dark Skin – לבעלות עור בינוני



Pupa Sun Days Anti-Pollution Primer – פריימר בעל פורמולה המועשרת בתמציות פריחת אפרסק ובמסנן קרינה ברמה של SPF30 כדי להגן על העור מקרינה אולטרה סגולית, זיהום אוויר וזיהום סביבתי. המרקם שלו קליל ומתמזג במהירות עם העור, כשהוא מחליק, מרכך ומעניק לו גימור קטיפתי. הפריימר ניתן לשימוש לבדו או כבסיס לאיפור שיונח מעליו.



הקולקציה מושקת ממש בימים אלו באיטליה ובקרוב תהיה זמינה גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails