יום שלישי, 12 באפריל 2022

Clarins Milky Boost Foundation Capsules

מותג הקוסמטיקה "קלרינס" מציג את Clarins Milky Boost Foundation Capsules – מוצר חדשני וייחודי מסוגו: מייקאפ בפורמט של קפסולות.


המוצר מתואר כ"קפסולת האיפור הראשונה בעיצוב אקולוגי, שמגבירה את זוהר העור". הקפסולה מציעה תוצאת איפור קלילה וטבעית, תוך חיזוק המראה הזוהר הטבעי של העור.



הפורמולה של המוצר מורכבת מ-88% רכיבי טיפוח ו-94% רכיבים ממקור טבעי. בין הרכיבים ניתן למצוא: שמן גרעיני אפרסק להזנת העור, תמצית דומדמניות אורגנית המספקת לעור מוצקות, תמצית קקאו המעניקה לחות וכן הקומפלקס הייחודי של "קלרינס" להגנה על העור מפני זיהומים. אגב, הפורמולה מלווה בניחוח אפרסק עדין.



קפסולות המייקאפ מתאימות לכל סוגי העור והכיסוי שהן מספקות הינו קל. לטענת המותג, כל אחת מהפסולות מכילה מספיק חומר למריחה אחת והיא מספיקה כדי להשיג כיסוי טבעי וגימור סאטן. אגב כל אריזה מכילה 30 קפסולות, כאשר בכל קפסולה יש 0.2 מ"ל. יש לציין, שטווח הגוונים של המוצר אינו רחב במיוחד – הוא מוצע בסה"כ ב-6 גוונים בלבד (תלוי מדינה).




קפסולות המייקאפ מגיעות בצנצנת, שעשויה מ-40% זכוכית ממוחזרת ומכסה שהוא 100% ניתן למיחזור. כמו כן, ניתן לרכוש את המילוי (הקפסולות) בנפרד ולמלא מחדש את הצנצנת.



ה- Milky Boost Foundation Capsules של "קלרינס" הושק בימים אלו בצרפת ובקרוב יהיה זמין גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails