יום ראשון, 10 באפריל 2022

Pupa Coconut Lovers Summer 2022 Collection

לקראת קיץ 2022, משיק מותג הקוסמטיקה "פופה" את Pupa Coconut Lovers – קולקציית יופי חדשה במהדורה מוגבלת, שמגיעה עם תווי ריח מתוקים של קוקוס ואריזות כחולות כמו השמים או הים.


קולקציית Coconut Lovers הינה קולקציית יופי, המוקדשת לכל מי שאוהב את העונה החמה, את הים ובעיקר את ריח הקוקוס - הפרי האקזוטי שמזכיר יותר מכל קיץ ועור שזוף על החוף. מדובר, למעשה, באוסף מוצרי איפור וטיפוח לפנים ולגוף, שנועדו כדי להכין אותנו לעונה החמה וכדי להדגיש את המראה השזוף. המוצרים, כאמור, מגיעים בניחוח קוקוס, המשולב עם תווים של לימון, תפוח, וניל ופצ'ולי. התוצאה היא ניחוח רענן ומתוק בו זמנית.



בקולקציה:

Coconut Lovers Blush & Bronze – אריזת קומפקט המשלבת שני גוונים- האחד של ברונזר לחימום ופיסול הפנים, והשני של סומק המעניק מגע של צבע לעצמות הלחיים. שני הגוונים בעלי מרקם משיי ומתמזגים בצורה מושלמת עם העור. כמו כן, הפורמולה שלהם מועשרת במיי קוקוס המעניקים לחות לעור ומרככים אותו, ובמיקרו-פנינים מאירות. המוצר זמין בקולקציה בשני שילובי גוונים:



·         001 Tropical Feelings – לבעלות עור בגוון בהיר

·         002 Extic Vibes – לבעלות עור בגוון בינוני




Coconut Lovers Colored Face Gel – ג'ל פנים עם גוון קל, שנועד להעניק מראה שזוף טבעי עם גימור מאט. הפורמולה שלו מועשרת בשמנים, תמציות צמחים ומיי קוקוס המעניקים לחות. המרקם שלו מאד קליל ומרענן על העור. בקולקציה זמין בשני גוונים: האחד בהיר והשני כהה.



Coconut Lovers Sun Kissed Face – משזף עצמי לפנים, בעל פורמולה הכוללת ביו-סוכר ותמצית חלמית להענקת לחות והגנה לעור. המוצר מספק גוון אחיד לעור ללא כתמים, באמצעות כמה טיפות בודדות של חומר. ניתן להשתמש בו לבדו או לערבב אותו עם קרם הלחות הרגיל שלנו, כדי לווסת את ההשפעה שלו. רצוי מאד לשימוש לאחר פילינג פנים עדין וכמובן, לא לשכוח לשטוף היטב את הידיים לאחר המריחה שלו.





Coconut Lovers Face Mask – מסכת פנים מלחחת, מרככת ומרגיעה. אידיאלית לשימוש לאחר יום ארוך של חשיפה לשמש. המסכה בעלת מרקם רענן והיא מכילה אחוזים גבוהים של תמצית קוקוס, אלוורה ומים מזוקקים פרחוניים. כמו כן, היא מבטיחה לחזק את העור, לתת לו תחושה של רעננות והקלה תוך 10-20 דקות לאחר מריחתה. המסכה נשטפת במים חמימים.




Pupa Coconut Lovers Glow Mist – מיסט מרענן של לחות, מתאים לשימוש לפני האיפור ולאחריו לאפקט זוהר. הפורמולה שלו מכילה שמן ומיי קוקוס אורגני ותערובת של שמנים טבעיים. יש לנער את המוצר לפני השימוש כדי לערבב את החלקים המיימיים והשמנוניים.




Pupa Illuminating Body Cream – קרם גוף עם גוון קל וגימור זוהר. מועשר בתמצית קוקוס ושמנים טבעיים. בנוסף, מכיל פנינים זהובות שנועדו לאחד את המראה השזוף. את קרם הגוף יש למרוח על עור יבש בתנועות עיסוי קלות. הקרם מותיר את העור רך וקטיפתי יחד עם תחושת רעננות. מוצע באוסף בשני גוונים שונים: האחד בהיר והשני כהה יותר.




Coconut Lovers Sun Kissed Body – קרם גוף משזף למי שפשוט לא מוצאת את הזמן לחשוף את עצמה לשמש או מתקשה להשתזף. הקרם מועשר בתמצית קוקוס אורגנית, חמאת שיאה מזינה וקומפלקס פונקציונלי לשיזוף עצמי, שנועד להעניק לעור גוון שזוף טבעי מבלי להשאיר כתמים.



האוסף הושק בימים אלו באיטליה ובקרוב יהיה זמין (לזמן מוגבל) בנקודות מכירה נוספות של המותג ברחבי העולם. אני מקווה שישראל תהיה אחת מהן...

 

תגובה 1:

  1. ומה אם קולקציית האביב?? מתי היא תגיע לישראל??

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails