יום רביעי, 27 באפריל 2022

Lancôme Le 8 Hypnôse Volume Serum Mascara

"לנקום" מציגים את Lancôme Le 8 Hypnôse Volume Serum Mascara – מסקרה-סרום חדשה, שמצטרפת לסדרת המסקרות "היפנוז" הפופולרית של המותג ומציעה שילוב יעיל בין יתרונות טיפוח, איפור ודאגה לסביבה.


בוודאי תסכימו איתי, של"לנקום" יש כמה מהמסקרות המעולות ביותר שניתן למצוא בשוק הביוטי, כך שהשקה נוספת חדשה מטעם המותג נשמעת מאד מסקרנת.



המסקרה החדשה מתוארת כ"משפרת את מראה העיניים, מעניקה נפח משמעותי לריסים ומטפחת אותם לעומק". הפורמולה החדשנית שלה מורכבת מ-91% באלם שחור ומועשרת ב-8 חומצות אמינו, שהן המולקולות החשובות ביותר בקרטין של הריסים שלנו, כדי לבנות מחדש את האנטומיה שלהם על-ידי שיחזור תהליך שמסייע להחיות את הריסים לאורך זמן. הפורמולה מצפה את הריסים ומעניקה להם מראה צפוף יותר ויותר לנפח פיסולי מתכוונן לאין שיעור. כמו כן, היא מכילה 5% חמאת שיאה התורמת לריסים צפופים, שנשארים קלילים ומשיים.



בשונה ממסקרות אחרות בשוק, המסקרה-סרום החדשה אינה מכילה כלל שעוות בפורמולה שלה. יחד עם זאת, היא מציעה עמידות מעולה, שנמשכת לאורך כל היום ומוסרת בקלות באמצעות מים חמים בלבד. טכניקת הסרה עדינה זו מסייעת להגן על הריסים, מפחיתה את הנשירה שלהם והופכת אותם לחזקים יותר.

המסקרה מצויידת במברשת סיבים מהפכנית, על-בסיס צמחי. המברשת הדו-צדדית שלה הינה בעלת סיבים רכים במיוחד, המציעים מריחה קלה, אחידה וחלקה, ללא חיכוך של העפעף ועם תחושת נוחות לעיניים. אגב, במותג ממליצים לטעון את האפליקטור של המסקרה 8 פעמים כדי להשיג מריחה מיטבית של הפורמולה.




לפי שעה, המסקרה-סרום מוצעת בגוון אחד: שחור (01 Sculptural Black).



חשוב לציין, כי Le 8 Hypnôse היא המסקרה היחידה של "לנקום" עם ההשפעה הסביבתית הנמוכה ביותר ובעלת עיצוב מודע לסביבה בכל הרמות. האריזה שלה ניתנת למיחזור הודות לבקבוק הזכוכית שלה והפקק העשוי פלסטיק, שמצוייד במברשת העשויה מסיבים צמחיים.



Lancôme Le 8 Hypnôse Volume Serum Mascara הושקה השבוע בצרפת ובקרוב תהיה זמינה גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails