יום רביעי, 27 באפריל 2022

SABON Lip Care Line Summer 2022

מותג הטיפוח SABON משיק לקיץ 2022 ליין מוצרי טיפוח לשפתיים, המבוסס על תמצית רימון מאיזור הים התיכון ומעורר את היופי הטבעי של השפתיים.


הרימון נחשב כבר בימי קדם לפרי בעל סגולות מרפא רבות. יש בו תכולה גבוהה מאד של חומרים נוגדי חימצון רבי-עוצמה, שמסייעים לנטרל רדיקלים חופשיים ולהגן על הגוף. ליין מוצרי הטיפוח לשפתיים של SABON מבוסס, כאמור, על תמצית רימונים עשירה במרכיבי טיפוח, על מנת להעניק לשפתיים נפח ומרקם חלק.



הליין כולל, למעשה, שלושה מוצרי שונים, שמעניקים שפתיים רכות ומלאות לחות, ומלווים בניחוח פירותי המורכב מתווים של אפרסק, שושנת העמקים, קוקוס ועוד:

Lip Polisher - פילינג שפתיים, שנועד להסיר תאי עור מתים מהשפתיים ולהחליק אותן. הפורמולה שלו מכילה גרגירים עדינים של רימון ודובדבן ויש לה מרקם דמוי ג'לי שנמס לתוך השפתיים ומעניק להן לחות. את החומר יש לעסות בתנועות סיבוביות על השפתיים ולנגב באמצעות פד כותנה.





Lip Balm – ליפ באלם עשיר, שמעניק לשפתיים לחות, מזין אותן ותורם למראה החלק שלהן. הליפ באלם מומלץ לשימוש בלילה לפני השינה או לפי הצורך.





Lip Beauty Oil – שמן שפתיים, המעניק לשפתיים לחות ומראה מלא ותפוח. למרות שמדובר פה ב"שמן", המרקם של המוצר אינו דביק והוא אינו מכתים. ניתן לשימוש לבדו או מעל לשפתון אחר, לגימור מבריק במיוחד.




שמן השפתיים מוצע בארבעה צבעים שונים, שמעניקים גוון שקפקף טבעי ועדין:

·         Red Pomegranate – אדום שקוף

·         Orange Mandarin – כתום שקוף

·         Rose Petal – ורוד שקוף

·         Natural - שקוף



ליין מוצרי השפתיים של SABON יהיה זמין בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מה-28 באפריל 2022.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails