יום רביעי, 19 ביולי 2023

קנדל ג'נר היא הפנים החדשות של לוריאל פריז

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי "לוריאל פריז" בחר בדוגמנית וכוכבת הריאליטי קנדל ג'נר להיות הפנים החדשות של המותג.


לוריאל פריז יצאו במה שהיא, ללא ספק, אחת ההכרזות הגדולות ביותר בתחום היופי, כשהודיעה על הצטרפותה של קנדל ג'נר למשפחת שגרירות היופי שלה. קנדל היא צעירה עוצמתית, מצליחה ומוכשרת, שממשיכה לרתק את הקהל סביבה. היא דמות קבועה בתעשיית האופנה, יזמית ואייקון תקשורתי והפכה למודל לחיקוי עבור רבים מהדור שלה.

קנדל ג'נר, שנולדה בלוס אנג'לס בשנת 1995, הפכה לאחת הדוגמניות הגדולות בעולם ובין הנשים המשפיעות ביותר. מאז 2007, גדלה קנדל לצד אחיותיה עם העולם כקהל שלה. לאחר שהחלה לדגמן בגיל 13, היא הספיקה להשיג כל כך הרבה כבר כשהגיעה לגיל 22, כשצעדה על המסלול עבור בתי האופנה הגדולים ביותר ושיתפה פעולה עם כמה מהמותגים החזקים בעולם. כעת כאמור, מצטרפת כוכבת הריאליטי ודוגמנית העל בת ה-27 ל"צוות החלומות" של מותג הדראגסטור הכולל את הלן מירן, ויולה דייויס, קייט ווינסלט, אווה לונגוריה, אנדי מקדוול, אל פאנינג, סלין דיון, קמילה קאבלו ועוד רבות אחרות.

כחלק ממשפחה בראשות אישה חזקה שפרצה דרך חדשה והגדירה מחדש את המושג "הצלחה" עבור העולם המודרני, קנדל ג'נר היא דוגמה לסולידריות ואחווה. הרחק מהמצלמות כל אחת מבנות המשפחה פילסה את דרכה שלה, תוך תמיכה באחרות בדרכן. כל אחת מהן לקחה בעלות על הזהות והגורל שלה וגילתה את הסיפורים הייחודיים שלה, כאשר בו זמנית הראתה כיצד נשים יכולות לצמוח יחד ולרומם אחת את השניה.

"לוריאל פריז מתכבדת להכריז על השותפות שלנו עם אחת הנשים החזקות בעולם", אומרת דלפין ויגייה-הובס (Delphine Viguier-Hovasse), נשיאת המותג העולמי של לוריאל פריז. "זה שיא חדש במשימה שלנו להעצים כל אישה, בכל מקום. בכל זמן אחר, קנדל ג'נר אולי הייתה מצליחה כפי שהיא עכשיו, אבל ייתכן שהערך שלה והבחירות שלה והתדמית שלה היו מוגדרים או אפילו נשלטים על ידי אחרים. אבל אף אחד לא מגדיר את קנדל ג'נר מלבד קנדל ג'נר. היא התגלמות כל מה שדור ה-Z מייצג".



עם 350 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות, לקנדל ג'נר יש פלטפורמת מדיה גלובלית משלה, שהיא העורכת הראשית שלה. באמצעות כל מה שהיא חולקת עם העולם, היא מעוררת נשים להיות עצמן ולחלוק את חייהן בתנאים שלהן.

היא חיה חיים שהם מעבר לחלומות הפרועים ביותר של רוב האנשים. קנדל הפכה לאייקון ולסיפור הצלחה עולמי אמיתי. במהלך השנים, השתמשה דוגמנית העל בעמדת הכוח והפלטפורמה שלה כדי לדבר בפתיחות על מאבקים בבריאות נפשית וחרדות. הכנות שלה סייעה להתחיל שיחות בין מיליוני נשים ונערות צעירות שמעריצות אותה. עצם הידיעה שגם קנדל ג'נר נאבקת בחוסר ביטחון, מאפשרת לבנות להיפתח לגבי הספקות העצמיות שלהן וליצור רשתות תמיכה בדרכן לערך עצמי.

על הבחירה בה כשגרירת היופי החדשה של לוריאל פריז אמרה קנדל: "אני מתכבדת להיות חלק מאחווה חדשה של נשים חזקות ועוצמתיות ולהיות מסוגלת לומר את המילים האייקוניות האלה, 'אני שווה את זה'. ההצטרפות למשפחת לוריאל פריז וההזדמנות לגלם את כל מה שהמותג מייצג, מרגישים כמו רגע של מעגל אמיתי."

כבר מגיל צעיר היתה לקנדל אהבה עמוקה ליופי ולשינוי המראה שלה- מחיטוט במגירות האיפור של אמה ועד להיות "הפנים" של כמה מהמותגים הגדולים בעולם. לשגרירה החדשה שלנו יש כעת לרשותה את כל הכלים הווירטואליים של לוריאל פריז, כדי להתנסות באיפור ולשחק עם המראה שלה בלחיצת כפתור.

קנדל תככב בקמפיינים של לוריאל פריז החל מספטמבר הקרוב, ביניהם גם הקמפיין לשפתון Infallible Matte Resistance.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails