יום שני, 24 ביולי 2023

ביונסה משיקה בושם חדש

ביונסה (Beyoncé) תשיק בקרוב בושם חדש, אחרי כמעט עשור שלם!


אמנם טרם ידוע מהו שמו של הניחוח החדש, אבל האו דה פרפיום מתאפיין בתווים עליונים של קלמנטינה ודבש זהוב, כאשר לב הניחוח מורכב מוורד אבסולט ויסמין סמבאק, שנקרא גם יסמין ערבי. מור נמיבי וענבר זהוב יוצרים את תווי הבסיס של הניחוח.

כאמור, הבושם החדש מושק כמעט אחרי עשור של הפסקה. כזכור, ב-2010 השיקה הכוכבת האמריקאית את הבושם הראשון שלה, Heat, שהפך להיות אחד מהפופולריים ביותר מבין הבשמים שהשיקה עד כה. אחריו, ב-2011, הושקו הניחוחות Pulse, שכלל תווי ריח של הדרים ווניל, ו- Rise ב-2014 עם הרכב פרחוני העשוי מסחלב סימפוני מוזהב ופרזיה.



על-פי הפרסומים השונים, נראה שביונסה היתה אחראית בעצמה על הרכבת הניחוח החדש ועיצוב הבקבוק שלו, וכל מי שיזמין אותו יזכה לקבל גם "מתנה מיוחדת" (לפחות עד גמר המלאי). למרות שהוא יושק רק בנובמבר 2023, הבושם ללא השם זמין כבר כעת להזמנה מראש תמורת 160$. לצערנו הרב, נכון לעכשיו, הוא ישווק באופן בלעדי בארה"ב וקנדה.

אגב, ככל הנראה, זו לא תהיה ההשקה היחידה של הזמרת זוכת פרס הגראמי. במאי האחרון היא שיתפה שלוש תמונות ברשתות החברתיות, שמרמזות על כך שהיא עשויה להשיק קולקציית מוצרי שיער. באחת התמונות היא נראתה יושבת מול מראה עם רעמה מלאה בתלתלים טבעיים ובתמונה אחרת עם מה שנראה כמו מערך של בקבוקי טסטרים. באותו פרסום נראתה גם ביונסה צעירה יותר יושבת על כסא במספרה בשעה ששערה נשזר בצמות.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails