יום רביעי, 19 ביולי 2023

Colourpop x Naruto Makeup Collaboration

מותג האיפור "קולורפופ" מפתיע עם קולקציית Colourpop x Naruto, שנוצרה בשיתוף פעולה עם סדרת המאנגה היפנית "נארוטו", שכבשה את העולם.


אחרי שנרגעו קצת מ"הפגזת" קולקציות איפור אחת אחרי השניה, "קולורפופ" משיקים קולקציית איפור חדשה, שמבוססת כולה על הדמויות המצויירות מסדרת המאנגה היפנית "נארוטו".

הסדרה נארוטו נוצרה על ידי מסאשי קישימוטו ופורסמה לראשונה ביפן. עלילת הסדרה מתרחשת בעולם בדיוני ומתמקדת בהרפתקאותיו של נארוטו אוזומאקי, נינג'ה מתבגר, שרוצה להפוך למנהיג הכפר שלו (ההוקאגה), כך שתושבי הכפר יכירו בו. הסדרה שודרה לראשונה ביפן בשנת 2002 ומאז צברה אוהדים רבים בכל העולם. מלבד סדרת הטלוויזיה הופקו במשך השנים גם סרטי קולנוע המבוססים על הסדרה וכן משחקי מחשב, משחקי קלפים ועוד מוצרים שונים. כעת, כאמור, מושקת גם קולקציית איפור שמוקדשת לסדרה המפורסמת.



הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את הפריטים הבאים:

Naruto Pressed Powder Palette – פלטה הכוללת 15 גווני נינג'ה בגימורים שונים של מאט, מטאלי ושימר. הפלטה מגיעה באריזת קרטון בגווני כחול, כתום וזהב ומעוטרת בדמויות מהסדרה.



Super Shock Shadows – צללית בודדת בעלת מרקם של קרם-פודרה קופצני וגימור מטאלי מבריק, מוצעת באוסף בשלושה גוונים שונים המבוססים על דמויות הסדרה:

·         Sakura Haruno – זהב ורוד מטאלי בהשראת הדמות של סאקורה

·         Naruto Uzumaki – נחושת מטאלית תוססת שהולמת נינג'ה כמו נארוטו

·         Sasuke Uchiha – כחול כסוף מטאלי לאוהבי צוות 7 בהשראת דמותו של סאסקה



BFF Crème Gel Liners – עפרון בעל פורמולת ג'ל עמידה במים, המחליקה בצורה חלקה ואחידה, ללא רבב. העפרון עשיר בפיגמנט והוא עמיד עד 18 שעות מבלי להימרח או לדהות. באוסף ניתן למצוא שלושה גוונים שונים:

·         Revenge – כחול מטאלי

·         Courage – ורוד מטאלי

·         Ninja Way – חום מטאלי



Lux Lip Oil – שמן שפתיים המעניק לשפתיים לחות עם נשיקה של צבע. הפורמולה שלו קלילה ומועשרת ברכיבים עשירים בנוגדי חימצון כמו קמומיל ושמן קלנדולה להזנה ולחות:

·         Chakra – טרקוטה עם נצנצים מוזהבים



Glitterally Obsessed – משחת ג'ל עמוסה בנצנצים רב-ממדיים, המספקים נצנוץ וברק עזים. לשימוש על הגוף או הפנים (רק לא באיזור העיניים):

·         Gold Dust - זהב



הקולקציה תהיה זמינה לרכישה באתר החברה החל מה-20 ביולי 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails