יום ראשון, 9 ביולי 2023

Givenchy New Products for Fall 2023

לעונת סתיו 2023 מתחדש המותג הצרפתי ג'יבנשי במספר מוצרי איפור וטיפוח חדשים.


המוצר הראשון שמציג המותג הינו Givenchy Le Soin Noir Serum Foundation – מייקאפ סרום חדש מסדרת הטיפוח היוקרתית של המותג, המבוססת על החיוניות של אצות שחורות יקרות.



בנוסף למרכיבים השימושיים המשותפים לכל מוצרי הסדרה, מתווספת לפורמולת המייקאפ-סרום החדש תמצית פלנקטון ימית, המחזקת את תפקוד מחסום העור ומסייעת במיצוקו. כמו כן, פנינים שחורות מטהיטי מטשטשות את גוון העור הלא אחיד וחלקיקי סיליקה עדינים הופכים את העור לחלק ואחיד.



את המייקאפ-סרום החדש ממליצים במותג למרוח באמצעות המברשת המיוחדת, שמצורפת אליו, כדי להשיג גימור חלק כמו סאטן. יש לציין, כי הפורמולה שלו עמידה לאורך שעות ארוכות בפני מים, זעה וסבום (שומן), והיא אינה מכתימה או ניתנת להעברה.

***

מוצר נוסף שמצטרף לסדרת הטיפוח היוקרתית של ג'יבנשי הינו Givenchy Le Soin Noir Serum Concentrée - תמצית יופי המכילה 8,000 כמוסות של שמן דמוי ג'ל שחור, שפותח על-בסיס אותן אצות שחורות. טכנולוגיית הקיפסול שומרת על טריות המרכיבים הפעילים עד לרגע שהם באים במגע עם העור ובכך מעניקה לעור יתרונות אנטי-אייג'ינג, כולל טיפול הבהרה.



הסרום מגיע בבקבוקון עם טפטפת מיוחדת, שמצליחה לשאוב את החומר מהבקבוק מבלי לשבור את הקפסולה. הקפסולות "מתפוצצות" על העור ויחד עם הבסיס המיימי, המכיל מרכיבים לטיפוח העור (כמו תמצית שושנת ים וניאצינמיד), הן מעניקות לעור מראה זוהר ואחיד.



***

בתחום האיפור מתמקדים ג'יבנשי במוצרי שפתיים: הראשון מביניהם הוא Givenchy Rouge Interdit Cream Velvet – שפתון נוזלי חדש המעניק לשפתיים מראה מלא עם תחושה אוורירית.



השפתון החדש בעל פורמולה עשירה במרכיבי לחות, ומרקם דמוי קרם, המחליק על השפתיים וצובע אותן בצבע עז עם גימור מאט. כמו כן, הוא מצוייד באפליקטור מעוצב המאפשר למרוח את החומר בצורה קלה ומדוייקת.




השפתון מוצע ב-12 גוונים שונים:

·         No.09 Sand Beige  

·         No.10 Nudie Beige

·         No.12 Golden Beige

·         No.15 Amber Nude

·         No.27 Infused Red

·         No.34 Saffron Red

·         No.36 L' Interdit

·         No.37 Rouge Grenet

·         No.41 Maple Brown

·         No.42 Violet Velor

·         No.51 Copper Brown

·         No.53 Delicate Brown



***

בנוסף, מרחיב המותג את סדרת השפתונים Givenchy Le Rouge Deep Velvet Matte Lipstick עם שלושה גוונים חדשים.



השפתון, שמגיע במארז קטיפה אדום מפואר, הפך לפופולרי במיוחד בזכות הצבע העז והגימור המאט פודרתי שהוא מספק. כמו כן, המרקם שלו חלק והוא מרגיש קליל על השפתיים עם עמידות לאורך זמן עד 12 שעות.

כעת כאמור, מצטרפים לסדרה שלושה גוונים חדשים:

·         No.09 Beige Sable – בז' ורדרד

·         No.15 Nude Umbre – אדום כהה

·         No.50 Blanc Acajou – חום אדמדם עשיר



כל המוצרים החדשים צפויים לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מה-1 בספטמבר 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails