יום שני, 31 ביולי 2023

Disney x Charlotte Tilbury: Tinker Bell collection

אולפני דיסני חוגגים 100 שנה ולכבוד המאורע הם חברו למותג הקוסמטיקה של שרלוט טילבורי, שבעצמו חוגג יום הולדת 10, להשקת קולקציה מיוחדת, המוקדשת לפייה טינקר בל.


הקולקציה המשותפת, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת מוצרי איפור וטיפוח של שרלוט טילבורי, שנחשבים לבסט-סלרס. המוצרים הללו מגיעים באוסף באריזות מיוחדות, הנושאות את דמותה של טינקר בל.

Magic Cream Face Cream - הקרם הקסום המפורסם של המותג מגיע באריזה חדשה (מהדורה מוגבלת). על המכסה הזהוב היוקרתי מופיעה צללית דמותה הכה מוכרת של טינקר בל, שמתכוונת לטוס לעבר ארץ לעולם לא. מסביב למכסה מופיע כיתוב המייצג את השותפות בין דיסני ושרלוט טילבורי.




קרם הפנים זכה לפופולריות בזכות יכולתו ליצור בסיס איפור מושלם, הודות לתערובת של מרכיבים המעניקים נפח ולחות לעור הפנים ומאירים אותו. בין המרכיבים ניתן למצוא חומצה היאלורונית, פפטידים, ויטמין C וויטמין E, שמני ורדים וקמליה, אלוורה וחמאת שיאה.



Beauty Light Wand – ההיילייטרים האייקוניים מגיעים גם הם באריזות עם צללית דמותה של טינקר בל. הם מעניקים גימור זוהר לעור, יש להם מרקם נוזלי ואפליקטור משולב פרקטי. באוסף ניתן למצוא 3 גוונים מהנמכרים ביותר:

·         Spotlight – שמפניה מוזהבת

·         Pinkgasm – ורוד בינוני פנינתי

·         Goldgasm – זהב




Beauty Wishes Clutch – צבע החתימה של המותג הלונדוני מתאים את עצמו בצורה מושלמת לרקע התמונה הנוצצת של טינקר בל. תיק האיפור Beauty Wishes עשוי בד אדום ארגמן, עליו בולטת דמות הפייה מוקפת כוכבים, עשויים אבני חן בהירות מאד. מאחור מופיע הלוגו המפורסם עם ראשי התיבות CT המוצלבים. תיק הקלאץ' מיוצר במיוחד כדי להחזיק את כל מוצרי האיפור של דיסני ושרלוט טילבורי.




Disney X Charlotte Tilbury Kit – ערכת איפור הכוללת את כל מוצרי הקולקציה:

·         קרם Magic Cream (תכולה: 50 מ"ל)

·         Beauty Light Wand (בגוון לפי בחירה מתוך השלושה: Spotlight, Pinkgasm או Goldgasm)

·         תיק איפור Beauty Wishes



כאמור, שיתוף הפעולה הנ"ל, המאחד את עולם היופי והאנימציה, נועד לחגוג שני מועדים חשובים מאד: מאה שנה לדיסני ו-10 שנים למותג שרלוט טילבורי. מלבד האוסף שפורט לעיל, הושק גם סרטון קצר בלעדי בו נראית שרלוט טילבורי בגרסה מצויירת, כשהיא מגלמת את דמותה של וונדי, ויחד עם טינקר בל מסתובבת בשמי לונדון ומפזרת אור ומוצרי איפור.

בנוסף, שרלוט וסופיה טילבורי הכינו 10 מדריכי איפור בהשראת כמה מהדמויות האהובות של דיסני. הסרטונים זמינים באתר המותג, שם גם ניתן לרכוש את מוצרי הקולקציה.

 

2 תגובות:

  1. קישור לאתר בבקשה

    השבמחק
    תשובות
    1. הקישור מופיע בפוסט, בפסקה האחרונה, כשלוחצים על המילים "באתר המותג". בכל אופן, אנסה להוסיף גם כאן: https://www.charlottetilbury.com/uk

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails