יום ראשון, 3 בספטמבר 2023

BVLGARI OMNIA – לגלות את האור מחדש

קולקציית הבישום האייקונית BVLGARI OMNIA ממציאה את עצמה מחדש במהלך ריחני נועז. תתכוננו להתפתות וללכת שבי אחרי הקולקציה, שמגדירה מחדש יוקרה, זוהר וחוצפה. לא מדובר פה רק בניחוחות; זהו מניפסט של החושים, ריקוד נועז של אבני חן, פרחים וגישה.


קולקציית BVLGARI OMNIA לא מסתפקת בלנוח על זרי הדפנה. הקולקציה הזו חוותה אבולוציה כל כך נועזת, שאפילו דרווין עצמו היה מרים גבה. כעת, שלושת ניחוחות הדגל שלה – קריסטלין, אמטיסט וקורל – הוארו בקמפיין חדש Reveal Your Light ("גלי את האור שבך מחדש"), עם שגרירה חדשה, עיצוב מחודש ואריזה שכמעט צועקת "פיתחו אותי אם תעיזו".

אם חשבתן שבושם הוא רק ריח טוב, כדאי שתחשבו שוב. מדובר פה ביצירת זהות ובקולקציית BVLGARI OMNIA יש יותר פרסונות מאשר שחקן ראשי אחד. משמעות המילה Omnia בלטינית היא "הכל", ומשמעותה הכוללת היא ביטוי חלוצי של יצירתיות שמתעוררת לחיים סביב שלוש אבני חן ייחודיות: קריסטל, אמטיסט וקורל. כל אבן מעודנת תורגמה לניחוח שובה לב, רב פנים, מעוצב לשלמות ושופע פניני הטבע.

מי שעומד מאחורי קולקציית הניחוחות הללו הוא הגאון היצירתי, מאסטר הבישום אלברטו מורילאס (Alberto Morillas), שעיצב שלושה ניחוחות המזכירים שלוש אבני חן נפרדות, שכל אחת מהן קשורה לפרח אחר:

BVLGARI OMNIA Crystalline או-דה-טואלט המעורר את הטוהר והבהירות של קריסטל, זוהר בהשראת השקיפות המימית של פרח הלוטוס והעידון האוורירי של אדמונית לבנה.




BVLGARI OMNIA Amethyste מבטא את הברק הרך והעידון האצילי של אבן האמטיסט. זהו או-דה-טואלט המגלם זר מופלא בעל ניואנסים השופע בריחות הרבים של האיריס המעוטר בטל בוקר.




BVLGARI OMNIA Coral – מעורר לחיים את החיוניות והאנרגיה של אלמוגים אדומים. זוהר וצבעוני כמו אלמוגים, או דה טואלט פרחוני-פירותי זה לוכד את כל החיות של הטבע דרך ההילה הבהירה של תווי היביסקוס.




עיצוב הבקבוק החדש שומר על העיצוב האייקוני והמוכר של ה- BVLGARI OMNIA: שתי טבעות תאומות השזורות זו בזו בריקוד אינסופי. הוא לא רק בקבוק: זהו חלון למימד אחר. העיצוב בדמות סימפוניה של זהב ורוד ועיגולים אינסופיים, לא רק מהמם מבחינה ויזואלית. זוהי מטאפורה לאינסוף עצמו. תזכורת לכך, שכמו הזמן והאור, המהות שלנו זורמת מרגע אחד לאחר.

את הקמפיין החדש Reveal Your Light נבחרה להוביל השחקנית קיילי ספאני, שמגלמת בצורה מושלמת את הרוח של אומניה, עם הרבגוניות שלה והזוהר האותנטי שהיא מקרינה ללא מאמץ. אגב, ספאני בת ה-24 עומדת לככב בקרוב בסרט "פריסיליה" של סופיה קופולה, אודות אשתו של אלביס פרסלי. אין ספק, שהיא מוסיפה נופך רענן לקולקציית הבישום האגדית של BVLGARI OMNIA.



את קולקציית הבישום BVLGARI OMNIA ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ ובאתר CHOZEN (מחיר מומלץ ליח': 529 ₪, תכולה: 100 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails