יום ראשון, 10 בספטמבר 2023

Cristiano Ronaldo Fearless Eau de Toilette

כריסטיאנו רונאלדו מציג את Cristiano Ronaldo Fearless Eau de Toilette – ניחוח השראה חדש לגברים.


זה לא סוד, שכריסטיאנו רונאלדו הוא אחד משחקני הכדורגל האיקוניים ביותר. הוא כבר הפך לשם דבר תוך זמן קצר, גם בקרב מי שאינו צופה אדוק במשחקי כדורגל. לפיכך, זה היה רק עניין של זמן עד שהוא נכנס, בין השאר, גם לתחום עסקי הבישום והשיק כמה בשמים מוצלחים מאז, ביניהם גם ליין הבישום 7, שהפך לחביב מאד על מעריציו ובכלל.

בשנה שעברה הוא השיק את הבושם Origins בליין 7, שנחל מייד הצלחה רבה וזכה לקבלת פנים חמה מצד מעריצי הכוכב. כעת הוא משיק את Fearless Eau de Toilette – ניחוח חדש לגברים, שמצטרף לליין ה-7.



"Fearless הוא יותר מסתם ניחוח – זו גישה. עם הניחוח החדש שלי, אני רוצה לעורר את המעריצים שלי להמשיך לרדוף אחרי החלומות שלהם ולזכור שכל הישג מתחיל בראש," אומר רונאלדו.

הרעיון מאחורי הניחוח הזה היה לשקף את הלך הרוח של כריסטיאנו רונאלדו, או ליתר דיוק את "השדה המנטלי" שלו, כדברי הכוכב. הוא רצה ליצור ניחוח שמקיף את השאפתנות, הביטחון העצמי, הנחישות שלו, והכי חשוב – חוסר הפחד, ומכאן שמו של הניחוח. זו הדרך שלו לעורר את המעריצים שלו להמשיך לרדוף אחרי החלומות שלהם, בדיוק כמו שהוא עשה.

Fearless הוא בעצם תערובת עצית מתובלת ועמידה לאורך זמן, הנפתחת עם תווים עליונים נמרצים של אשכולית, עלה סיגלית, לונגוזה ועלה דפנה. תווי גרניום ממדגסקר, סיגלית ואגוז מוסקט מעניקים ללב שלו עומק ומורכבות. לבסוף, מסע הריח מסתיים בתווי בסיס של טונקה, וניל, קשמירן ואמברוסטאר, שמשאירים רושם עז וחושני ועוטפים בחיבוק עצי חריף.

כמו קודמו בסדרה, גם הבקבוק של Fearless מגיע עם אותו עיצוב קליט לעין, עם ספרה 7 כסופה וגדולה מוטבעת עליו. ההבדל, לעומת זאת, טמון הפעם בצבע - Fearless משקף צבע כתום חם, כמו כדור אש.



אגב, את השקת הבושם מלווה סרטון קצר, המתרחש על כוכב לכת הדומה למגרש צף. רונאלדו נראה בו רודף בטירוף אחרי כדור אש. הוא לא מוותר, קופץ, מתחמק ומחליק בין גרמי השמיים. כשהוא מושיט יד לכדור האש, הוא הופך לכריסטיאנו רונאלדו החדש: חסר כל פחד וחותר לשלמות.

את הבושם Cristiano Ronaldo Fearless Eau de Toilette ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות ובאתר הסחר CHOZEN (מחיר מומלץ לצרכן: 269 ₪, תכולה: 100 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails